Sainpa vihdoin uudet 8" vanteet Jormalaisen beadlockeilla kasaan. Ajattelin kokeilla tubeleksina ja tasapainottamaan laitoin 290 grammaa muovikuulia per rengas. Ei kyllä pitäny yhtään paikkaansa 0.20g kuulien paino 2000kpl purkissa ja tulikin kohtuu kalliiksi kun joutu lopulta ostamaan kaksinkertaisen määrän kuulia.
Yks perskuleen rengas (36x12.5x15 TSL) kuitenkin vuotaa ja siinä on joku silmin näkemätön pistohaava renkaan päällä ja ilmeisesti nappulan kyljestä läpi. Tyhjensin jonkun rengaspaikka aine purkin jämät sinne ja kas kummaa tuntu alkavan pitämään. Tuleekohan tollanen kestämään vai miten pitäs korjata? Yhellä venäjän reissulla oli pieni naula nappulan kyljessä ja poistin sen mutta silloin ei vuotanut kun oli sisäkumit, liekö sama tämä mikä vuotaa?
En käyttänyt mitään liimoja tms. kun en löytänyt sopivasti. Rengasliikkessa olis tilaamalla saanus bead sealeria 26€/1kg muistaakseni. Maalasin vanteet ja kehät taas vanhoilla eimon alcatel kännykkämaaleilla ja vedin jopa lakkaa päälle kun lakkaamaton flippi suorastaa imee paskaa ja on ihan toivoton putsata.
Mikähän olis oikea momentti kehän pulteille? PORrista lueskelin että eri valmistajat suosittelee 12 - 20 lbs ft. Ite vedin kai joku 20 nm.
Sitte vielä onko tubeles venttiilin paikalleen vetoon joku speciaali työkalu ja mistä sellasen saa?
Edited by - mikjus on 18/12/2005 11:15:24