![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ok tämäkin auttaa jo paljon, jää vaan vaivaamaan että eikö tällaista osaa tosiaan suomesta löydy.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ja näytti tuolla vielä höpisseen jotain että saatta joutua kalbroimaan testerillä uuden anturin enneku toimii, eli jos jostain lähettyviltä löytyis testeri jolla tuommone onnistuu niin ehkä kokeilimisen arvoinen koittaa nykystä anturia kalbroida, enneku uutta osaa rupeaa osteleen
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hinta on kyllä varmaan sitten eri kuin sumujen saarilta itse tilattuna
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Olis huomenna liikkeestä koeajoon Freelander V6 Sport automaatti 2005, 180 tkm mittarissa. katsastettu vasta. Bensa Webasto.
175 tkm vaihdettu jakopää, termostaatti, sylinterien kannet. Saan tuon vkl testiin ennenkuin vaihdetaan käyttis S40 siihen, niin mitäs kannattaisi testata/kokeilla/tutkia ennenkuin ostohousut jalkaan vetäsee? Konepellin vaijerin ja pyyhkimen viiksen lupasivat korjata ennen ostoa. Käyttö olisi kaupunkiajoa, 5000-7000 km vuodessa, ei maastoilua. Eli bensankulutus ei ole niin tärkeä tekijä, vaan se että auto on luotettava. Viimeksi muokannut blackmoor : 05.10.2018 19:26 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia! Land rover FreeLander 2005 | Nipa | Chit-Chat | 7 | 25.02.2011 20:08 |
LAND ROVER FREELANDER 1.8i | neli-isi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.12.2007 19:02 |
LAND ROVER Defenderistä kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.06.2007 08:17 | |
land Rover freelander | Maastorauta | Chit-Chat | 3 | 05.10.2005 07:26 |
Land Rover freelander 1.8i | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.01.2005 21:52 |