Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2008, 09:45
legro:n Avatar
legro legro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.07
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 429
Perusasetus

Mites noi freelanderit 2.0 tdi koneella?
Kone ilmeisesti toimii, mutta muut tekniikamurheet samoin?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.10.2008, 10:16
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

tutulla oli juuri tuollainen, mutta vuosimallista en tiedä... joku ehkä hieman alle 2000 mallia, hirvimiehiä, ja ajeli auraamattomia metsäteitä.

Jakolaatikko paskaksi,
kytkin ei kestä, (ei alennusvaihdetta)
sähkövikoja,

täys paska oli ainakin se yksilö... HDJ niin saat ajaakkin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.10.2008, 21:31
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja legro Näytä viesti
Mites noi freelanderit 2.0 tdi koneella?
Kone ilmeisesti toimii, mutta muut tekniikamurheet samoin?
Nuissa on kahta 2.0 diiseliä ollu, vanhemmissa roverin kone ja myöhemmin bmw:n kone. Ei
muistu mieleen koska vaihtui. Bemarin koneessa enemmän tehoa ja muutenkin sivistyneempi kuin roverin pata. Kestäviä koneita kumpikin. Roverissa jakopää ja pumpun käyttä remmillä ja niiden vaihto on aika savotta, kone-laatikkopaketin joutuu irrottamaan kanakkeistaan ja siirtämään konehuoneessa sivuun jotta saa jakoremmin vaihdettua. Ja lukitustapin paikka on ihan perslävessä. Bemari taasen on ketjukone.
Voimansiirto vaivat on samat kaikissa ykköskopan friikuissa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.10.2008, 14:53
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

10 vuoden ja noin 2000 auton kokemuksella , on kohdalle sattunut myös useita britti autoja!!!,

koe ajolla hajonnut muovi osia vilkun viikset, katkaisijoita,erilaisia listoja, puunlistat irti ,katto vehoilut roikkuu niskassa,mädät rungot,apuvirralla käyntiin ,perän hajoamisia, akseleiden jollotuksia, vaihteiston ihme ääniä,sähkövikoja, ovien lukot,alustan väljyys jo pienillä kilometreillä.öljy vuotoja pienillä kilometreilla. todennäköisesti viat alkaa jo uutena joten ihan yhden auton varassa ei kannata olla jos aijot seuraavissa merkeissä pysyä( morris,leyland, rover,jaguar,rollssit,bentley,ymm), muuten varmaan ihan mukavia autoja ja sitä paitsi kaikista brittipiiraista joita olen omistanut olen päässy aina tarvittaessa eroon.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.10.2008, 16:58
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Varaosat Freelanderiin on aikas kalliita.......
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia! Land rover FreeLander 2005 Nipa Chit-Chat 7 25.02.2011 20:08
LAND ROVER FREELANDER 1.8i neli-isi Tekniikka & Jutustelu 1 09.12.2007 19:02
LAND ROVER Defenderistä kokemuksia Tekniikka & Jutustelu 21 01.06.2007 08:17
land Rover freelander Maastorauta Chit-Chat 3 05.10.2005 07:26
Land Rover freelander 1.8i Tekniikka & Jutustelu 2 06.01.2005 21:52


Sivu luotu: 08:33 (GMT +2).