Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.10.2014, 16:31
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Eikö muka tule 1500 kg täyteen, kun asentaa vinssin ja parit panssarit?
No, omamassa on 1100kg otteen mukaan, että aika paljon saa painoa lisätä, ja vieläpä niinkin turhan korotuksen kuin korin korotuksen takia...

__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.10.2014, 16:49
JiiTeePee JiiTeePee ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.09.14
Sijainti: Sastamala
Viestit: 14
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
No, omamassa on 1100kg otteen mukaan, että aika paljon saa painoa lisätä, ja vieläpä niinkin turhan korotuksen kuin korin korotuksen takia...
Ja ei kai nekään omamassaa lisää, vaan lasketaan mukaan kokonaismassaan?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.10.2014, 17:48
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiTeePee Näytä viesti
Ja ei kai nekään omamassaa lisää, vaan lasketaan mukaan kokonaismassaan?
Joo, noin se menee. Jimnyssä ei taida tuo kokonaismassakaan olla 1500 kiloa, että menis jo ylipainon puolelle muutenkin jos sen ylittäis.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.10.2014, 19:00
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Jopas ne on köykäsiä. Itellä kun tuppaa auto kun auto painamaan sen pari tonnia
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.10.2014, 19:08
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Jopas ne on köykäsiä. Itellä kun tuppaa auto kun auto painamaan sen pari tonnia
Ylipaino ei ole ylivoimaa tässä lajissa! Mutta Jimnyhän on oikea tonnikeiju Suzukiksi, kun eikös esim 410:ssä ole omamassa jotain vähän alle 900kg jos en väärin muista?
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.10.2014, 19:15
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Ylipaino ei ole ylivoimaa tässä lajissa! Mutta Jimnyhän on oikea tonnikeiju Suzukiksi, kun eikös esim 410:ssä ole omamassa jotain vähän alle 900kg jos en väärin muista?
870/1250 näytti omassa olevan. Vitarassakin,vaikka jo paljon leveämpi ja pidempi, kuin 410, jossain 930/1300 nurkilla.
Edittiä. Olikin vitaran omamassa 1025kg
__________________
RASOR

Viimeksi muokannut Mutis : 17.10.2014 19:22
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.10.2014, 21:12
JiiTeePee JiiTeePee ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.09.14
Sijainti: Sastamala
Viestit: 14
Perusasetus

M1-->M1G selvittelyä part 2:

Trafin avointa dataa joka siis sisältää kaikkien tieliikenteessä olevien ajoneuvojen (5 000 000) ajoneuvoluokan, ensirekisteröintipäivämäärän, värin, korityypin, merkin, mallimerkinnän, käyttövoiman ja kunnan tullut selailtua pari päivää ja sieltä löysin seuraavat tiedot

-Kaikki vuosina 1998-2002 uutena maahantuodut Jimnyt ovat M1 henkilöautoja. (Tyyppihyväksyntänumerot e6*93/81*0056*00 ja e6*98/14*0056*01)

-Kaikki Jimnyt 2003 - eteenpäin ovat M1G maastohenkilöautoja (Tyyppihyväksynnät: e6*98/14*0056*04, e6*98/14*0056*07 ja e6*98/14*0056*08)

Tuolla e6*98/14*0056*01 tyyppihyväksynnällä löysin yhden ja
tuon oman Jimnyn tyyppihyväksyntänrolla (e6*93/81*0056*00) löysin kaksi ulkomailta tuotua Jimnyä jotka on rekisteröintikatsastuksessa merkattu M1G:ksi (Toinen Vaasassa ja toinen Vantaalla) ja noiden tietojen perusteella menin taas konttorille kyselemään että eikö se muutos muka onnistu kun 2kpl näitä muutoksia on trafin mukaan rek.katsastuksessa tehty..

Noh katsuri meni koneelle noiden mun antamien tietojen kanssa ja vartin selailtuaan totes että nämä 2kpl on virheellisesti rekisteröity ja niinkuin maahantuojakin sanoi niin ei se muutos tule onnistumaan koska noiden tyyppihyväksyntien perusteella ei tuota M1G varianttia löydy mistään tiedoista...

Mutta sanoipahan samaan hengenvetoon kun siinä tuskailin että mitäs mä ton korotuksen kanssa sitten teen kun luultavimmin ylittää sen 51mm että ei se nyt ihan sentilleen tarvitse välttämättä olla eikä niillä kuulemma edes oo muita mittoja mihin verrata kun auton korkeus (papereissa 167cm). Ja huomasin just että noi mun leimarenkaathan on 195/65/15 eli auto madaltuu niilläkin 1,5cm noihin otteessa oleviin 205/70/15 verrattuna Eli enhän mä sitä G:tä taida edes tarvita vielä tuolla 65mm korotuksella

Viimeksi muokannut JiiTeePee : 29.10.2014 21:21
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki Jimnystä offipeli? petr Tekniikka & Jutustelu 217 26.09.2012 08:08
Jimnystä kokemuksia? Erturo Tekniikka & Jutustelu 27 15.11.2011 20:58
Jimnystä OFFI-kone raw Linkit 0 08.09.2007 18:24
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 0 15.05.2006 23:50
Kokemuksia Suzuki Jimnystä Tapsa Tekniikka & Jutustelu 3 04.01.2004 10:16


Sivu luotu: 06:48 (GMT +2).