![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Itse tarkoitin lähinnä noita uudempia lelu maastureita, onko niissä usein tuo M1G merkintä? Useissa kun ei ole edes alennusvaihteistoa, joka minun mielestä pitäisi olla maastoauton 1 tunnusmerkki.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Löytyy monesta sity"maasturista", esim. Honda HR-V ja CR-V, Toyota Rav4, Suzuki Grand Vitara jne. Kaikissa edellämainituissa on avoimet perät. |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun Parkettimaastureihin kääntyi keskustelu, esim. Dacia Duster on rekisteröity M1 luokan ajoneuvoksi, ja farmariautoksi.
Periaattessahan DD täyttää myös nuo M1G luokan vaatimukset, ja ymmärtääkseni myös näiden tulo- ja jättökulmien sekä maavaran osalta. Mutta, huhu kertoo, että ei siksi ole luokiteltu M1G maastoautoksi, koska siitä voidaan pienillä muutoksilla tehdä pakettiauto. Onko siis näin, että M1G luokan autoa ei voi muuttaa/katsastaa pakettiautoksi, vaan tuleeko se muuttaa esim. huoltoautoksi? Kertokaapa viisaammat tietämättömälle, kiitos.
|
||||
|
||||
![]()
No ei sitten mitään perää. Helposti vois Daciasta tehdä pakun, olipa G tai ei.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllähän tuohon Daciaan onkin pakun muutossarjoja saatavissa. No, anyway, minkäslaisella katsastusoperaatiolla tuohon Dusteriin saisi otteeseen tuon G kirjaimen, ei sillä väliä itselle mitä otteessa lukee ajoneuvoluokkana, mutta kunhan piruuttani kyselen, koska tällä palstalla saa asiantuntevimman ja asiallisimman vastauksen.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nyt onkin jo pitemmän aikaa pitänu maksaa täysi vero kaikista henkilö- ja pakettiautoista. Esim. Tuossa omassa astrossa on ymmärtääkseni saatu suurempi veroetu ja henkilömäärä, kun se on tuotu maastohenkilöautona, eikä alennetun autoveron pakettiautona... Vai mitä ne prosentit olikaan -90? |
|
||||
|
||||
![]()
Vitarassa tiettu 100% lukittava keskitasauspyörästö ja alennusvaihde.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Jimnystä offipeli? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 217 | 26.09.2012 08:08 |
Jimnystä kokemuksia? | Erturo | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 15.11.2011 20:58 |
Jimnystä OFFI-kone | raw | Linkit | 0 | 08.09.2007 18:24 |
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |