Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 18.03.2014, 00:28
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Omakohtaista kokemusta noista mitsun 2.3 td turboista/"voiman" repimisestä muinaisessa menneisyydessä. Eikö jo nuo 2,5 litraiset tdic pajerot olleet hukkaportillisia?
No minä ymmärsin, että niissä ei ole, mutta voin hyvin olla väärässä. Juuri nuita 2,5 litrasen turboja ajattelin. Pitää huomenna soittaa, kun näkyi myyntipalstalla olevan L200:sen turbo.

Tuo kone on edellisen omistajan aikana jo vaihdettu, se on käsittääkseni -90 luvun alkupuolen hiacesta. Tehoista ei tietoa.
30 % tehonlisäys on varmastikin minun käyttöön riittävä. Cooleria jokapaikassa suositellaan koneen säästämiseksi, niin samallahan senki laittaa, ei se montaa kymppiä kuiten maksa.
Kiitos vastauksesta, selvitti asiota huomattavasti!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 08:25 (GMT +2).