![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Niin, toimisko tuossa rasvana redlinen cv-2 parhaiten. Kovasti on tuota mainostettu ja kehuttu.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Onhan noita hdj-80 pronssiholkkeja vaihdeltu....
Jotkin tarvikeholkit semmoista paskaa, että hirttävät kiinni vaikka olisi kuinka hoonattu sopiviksi, ja vielä pikkasen päälle varmuuden vuoksi...
-> taitaa minulta loppua elinikä, ennen kuin pistän tarvike pronssiholkkia hodariin, noita alkuperäisiä kyllä olen laittanut, ja yhtään ei ole leiponut kiinni, ei edes tarvikevetonivelille. vaseliininä olen käyttänyt useimmiten tb:n moly- vassua Profiilissa kuvia noista kiinnileikanneista holkeista. Tuo ns. hzj:n neulalaakeri+päittäislaakeriholkki pitäisi sopia heittämällä hdj-80 napaan, ja en usko ettei saa hzj:n varaosana varaosatiskiltä. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Siis tojotassa HDJ:ssä pelkkä holkki ja HZJ:ssä neulalaakeripaketti....?
Niin sitä vaan oppii joka pv lisää. Jatkuvanelikoissa tuo neulalaakeriviritys on varmasti fiksu mutta näissä kytkettävissä ei varmaan isoja eroja.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-> siis pääsääntöisesti noin 8/1999 alkaen k.o laakerisarja löytyy JÄYKKÄ akselisista hzj:sta (hdj ei valmisteta jäykällä akselilla k.o ajan jälkeen, ainakaan enemmälti) Vähän sama juttu, kun hj-6x 100% lukkoakseleita kutsutaan hj-61 akseleiksi, vaikka sitä löytyy myös hj-60:stä, ja kaikki hj-61 eivät ole k.o akseleilla. P.s ei sattunut silmään k.o tuotetta tuolta topiikin aloittajan siuvuilta, oliko maksettu ennakkomainos? paljonko hinta? Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 13.12.2013 22:57 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
P.s ei sattunut silmään k.o tuotetta tuolta topiikin aloittajan siuvuilta, oliko maksettu ennakkomainos? paljonko hinta?
Tätä neulalaakeri holkin kuvaa odotellessa? ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
muutamissa LN-170 hilukseissa olen nähnyt tehtaalta neulalaakerit tuossakohtaa, ja 4 ovisissa malleissa etenkin jotka aika harvinaisia suomen oloissa. Niitä napoja mulla tuolla olisi, kun viittis kunnostella niin saisi vaihdeltua vaikka Ln 110 autoon kun samat. Talvi pilaa harrastuksen kun jää lumen peittoon vaan
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Dana akseleissa pyritään pois noista neulalaakereista ja laitetaan nailonia tilalle. Longfieldilta niitä saa http://www.longfieldsuperaxles.com/o...-bushings.html hommasin yhdet malliksi ja paikallinen kilpauatonosasorvaamo pyöräytti sit muutaman varastoon. Milloinkohan tämä kehitys saavuttaa Tojota harrastajat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ pronssiholkki kysymys? | jussinhj61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.05.2010 01:02 |
Hilux ln110 Navan pronssiholkki kysymys? | Grr | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.04.2010 19:12 |
hojon pronssiholkki | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.03.2008 11:21 |
Hilux ja laakeri murheet! | azizp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2007 08:40 |
Mhitä thämä tharkoiittaa -> risujen murheet | mki | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 27.07.2006 09:03 |