Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.09.2013, 07:51
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jabe Näytä viesti
Nopee vilkasu niin en huomanu et mistää männäst palaa pois!
Tarvii yrittää yks veivi kerrallaan löysää jos sais koneen pyöriin niin näkis paremmin!
Kävi tyhjäkäyntiä noin, 5sekunttia katollaan ja avaimesta sammutettu!
Mut kaippa sekin tuhoa saa aikaan?

Blazeristä kokeilen jos sais oman tankin käyttöön!

Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla?
Kierteet lisäks vai vanin takajouset?
Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin!

Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin?

Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle!

Takapää onnistuu just tolla riippujen käännöllä. Etupäähän sit joko lisälehtiä / jousien takominen / metsäkäytössä menis varmaan myös ehkä kielletyt korotuspalikatkin jousien ja akselin välissä, mutta vaatii tosin pidemmät U-pultitkin. Nii ja miks ei ne lisäkierteetkin sinne voi laittaa. Sit lokasuojille reippaasti leikkuria
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blaserin konepelti LUKOSSA niko69 Tekniikka & Jutustelu 7 17.08.2010 22:45


Sivu luotu: 07:51 (GMT +2).