Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Maasturiprojektit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=180)
-   -   Blaserin rohjo ja HJ60 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=114760)

jabe 09.09.2013 19:14

Blaserin rohjo ja HJ60
 
1 Liiteet
Elikkäs tuli hetken mielijohteesta hommattua 80 luvun 6.2 diisseli

Runko näytti terveeltä ku pimeässä katteltiin :D
Ulkokuoressa on vähän rapsakkaa mutta ei paha
Alla oli uuret 33/12.5.15 allterrainit
Myyjä puheli että ei lähe käymään ja sähköjä sekoitettu konehuoneessa
No pitihän sitä heti tänään kokeilla ja pyöritti pirun laiskasti
Olihan siel sähköt ko käänsin päävirrat päälle niin johan sytty valoja
Mutta edelleen pyöritti huonosti niin totesin akkujen olevan paskat
Sit piti virtaa saada lisää no otin appiukon HJ:n ja tuikkasin 24v ni johan pyöritti ja lähti ku palmun alta käymään:)

Ilmastointikin pelaa ja kaikki muutkin härpäkkeet.
Superwinch napalukot näyttäs olevan laitettu.onko muuten mimmoset?
Kestääkö?

Jatkuu tarina ku ensin sade loppus et pääsis paremmin tutustuun autoon.

Mase 09.09.2013 19:28

Kytkettävät napalukot kestää varmasti paremmin kun alkuperäiset automaattilukot. Turbo ja intercooler keulaan, tiheemmät välitykset, 38 kummit, 4" korotus niin tuo on ihan käyttökelpoinen kapine:)

Ei vaiskaan! hyvä käyttöpeli tuollasenaan, varmaan pakettiauto kun on diesel.

jabe 09.09.2013 20:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ford59 (Viesti 1041903)
Kytkettävät napalukot kestää varmasti paremmin kun alkuperäiset automaattilukot. Turbo ja intercooler keulaan, tiheemmät välitykset, 38 kummit, 4" korotus niin tuo on ihan käyttökelpoinen kapine:)

Ei vaiskaan! hyvä käyttöpeli tuollasenaan, varmaan pakettiauto kun on diesel.

Nuo ehdotukset kuullostaa varsin hyvältä.
Autosta tulee ihan leikki kampe offailuun!
38 pyörät löytyykin jo:D
Ja korotus suunnitteilla.


Mites noi napalukot merkkinä? Onko hyvä?

young n dum 09.09.2013 20:52

vähä vinssiähä ne napikset huutas noi nimesä puolesta :D emmä tiä. amerikastaha ne taitaa olla eli ei ne iha paska voi olla :)

Jare 09.09.2013 22:15

Sanotaan nyt niin, että jos ne napalukot hajoo, niin niiden tilalle on halpana ja vahvana ratkaisuna umpilaipat esim vanhempien wagoneerien Dana44 akselista....mulla saattas semmoset jostain löytyäkkin.

Mut kumpi hajoo tossa autossa ensin etuvetarin ristikko vai napalukkko......veikkaan sitä ristikkoa;)


Ps: KYLLÄ JENKKI ON JEES:D:D:D:D:D:D

Jare 09.09.2013 22:15

Punkalle tällä 14.9. ?????????????????????????????????????

jabe 10.09.2013 05:12

No mä kyselen sit kun ja sit kun jompikumpi morjestaa ristikko tai lukko:D

Näillä näkymin punkalle tuun kokeileen:D

Mut ainakin HJ:n kartturiks oon punkalle tulos;)

jabe 10.09.2013 19:58

mikäköhän vaivaa kun ei jaksa 12v pyörittää ku muutaman kerran ja sit loppuu kokonaan?

ja saman tekee kun kokeiltiin antaa 24v niin hetken menee ilosesti ja sit hyytyy?

startti avata huomen ja kattoa mitä se on syönyt!

vinkkejä voi antaa jos epäilee jotakin vikaa,tai on jollakin ollut samanlaista vikaa!

jabe 10.09.2013 20:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 1042029)
Punkalle tällä 14.9. ?????????????????????????????????????

jos saan starttaan kunnol nii sit tulos!

Temutin 10.09.2013 20:06

Startti, kaapelit.. omassa samaa oiretta oli startin vaihdolla tuli kuntoon..

jabe 10.09.2013 20:13

kaapelit hyvät! eli startti pöydälle huomenna:)

olikos muuta polttoaine pumppua ku moottorin kyljessä?

onko tankis esim: siirtopumppua?

Juippa 10.09.2013 20:19

Lämpeekö startille menevä johto startatessa?

Toi vanha kiisseli tarttee rivakan starttauksen et lähtee hyvin käyntiin.

Jos akut huonot tai kontakti akun ja startin välillä niin saattaa tehdä noin.

Mulla tippunut kerran startin päästä johto ajossa, oireili just samanmoisesti ennen sitä. Kaapelikenkää startissa kiinnipitävä mutteri oli löystynyt ja tippunut pois.

Noihin startteihin saa korjausarjoja. Vanha startti parempi kuin uus välitetty.
Alkuperänen startti on puolet painavempi kuin välitetty startti. Erottaa kokonsa puolesta helposti.

Ja noista napalukoista, jos ovat kokonaan metallia sisuskaluineen niin hyvät. Joissain löytyy muoviosaa sisältä ne ei välttis kestä yhtä kovaa käyttöä.
Tosin en ole omasta saanut rikki automaattinapiksia vaikka niitäkin haukutaan. En tosin offaa omalla, toimii käyttöautona.

Hyvän näkönen vekotin.

Juippa 10.09.2013 20:21

Ei ole kuin kalvopumppu moottorin kyljessä.

jabe 10.09.2013 20:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Juippa (Viesti 1042384)
Lämpeekö startille menevä johto startatessa?

Toi vanha kiisseli tarttee rivakan starttauksen et lähtee hyvin käyntiin.

Jos akut huonot tai kontakti akun ja startin välillä niin saattaa tehdä noin.

Mulla tippunut kerran startin päästä johto ajossa, oireili just samanmoisesti ennen sitä. Kaapelikenkää startissa kiinnipitävä mutteri oli löystynyt ja tippunut pois.

Noihin startteihin saa korjausarjoja. Vanha startti parempi kuin uus välitetty.
Alkuperänen startti on puolet painavempi kuin välitetty startti. Erottaa kokonsa puolesta helposti.

Ja noista napalukoista, jos ovat kokonaan metallia sisuskaluineen niin hyvät. Joissain löytyy muoviosaa sisältä ne ei välttis kestä yhtä kovaa käyttöä.
Tosin en ole omasta saanut rikki automaattinapiksia vaikka niitäkin haukutaan. En tosin offaa omalla, toimii käyttöautona.

Hyvän näkönen vekotin.


ei lämmenny eikä ees kun syötettiin 24v starttikin oli kylmä.
tarvii viel paremmin kattoa niin piuhoja startin persiistä.

juu isolta mötikältä näytti startti olevan.

en tierä viel napalukkojen sisuskaluista,mut tarttis käyttää auki piruuttaan.

mistäs kannattanee kysellä startin korjaussarjaa?

Juippa 10.09.2013 21:29

Jenkkilästä...

Voi olla että suomen ameriikan vauhtiputkillakin olisi, mutta luulen että myyvät mielummin noita välitettyjä kiinalaisia startteja.

Kurkkaa summit tai rockauto, noista oon itelle tilannu vaikka ja mitä...

jabe 10.09.2013 21:36

ok kiitos:D

Kaitsu67 10.09.2013 22:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jabe (Viesti 1041892)
Elikkäs tuli hetken mielijohteesta hommattua 80 luvun 6.2 diisseli

Runko näytti terveeltä ku pimeässä katteltiin :D
Ulkokuoressa on vähän rapsakkaa mutta ei paha
Alla oli uuret 33/12.5.15 allterrainit
Myyjä puheli että ei lähe käymään ja sähköjä sekoitettu konehuoneessa
No pitihän sitä heti tänään kokeilla ja pyöritti pirun laiskasti
Olihan siel sähköt ko käänsin päävirrat päälle niin johan sytty valoja
Mutta edelleen pyöritti huonosti niin totesin akkujen olevan paskat
Sit piti virtaa saada lisää no otin appiukon HJ:n ja tuikkasin 24v ni johan pyöritti ja lähti ku palmun alta käymään:)

Ilmastointikin pelaa ja kaikki muutkin härpäkkeet.
Superwinch napalukot näyttäs olevan laitettu.onko muuten mimmoset?
Kestääkö?

Jatkuu tarina ku ensin sade loppus et pääsis paremmin tutustuun autoon.

HIENO! :D Ehdottomasti koeponnistukseen Punkalle.

Rompe 11.09.2013 06:00

Mulla oli joskus samanlaista vaivaa kun oli toinen akuista oikkarissa

Jare 11.09.2013 08:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jabe (Viesti 1042392)
mistäs kannattanee kysellä startin korjaussarjaa?



South West Trade Hämeenlinna ja sitte pääkaupunkiseudulla on kans South West Trade petikon nurkilla, US Parts Herttoniemessä. Ja sit tietty netti tilailu, mutta niissä kun tilaa väärin, niin osan vaihtaminen ei olekkaan niin helppoa;)




Sit muutenki siihe käynnistelyyn, niin hehkut jos on mykät, niin on sit juur vaikee saada käymään. Siihen kyl auttaa esim tehokas kuumailmapuhallin imusarjaan tohottaan. Starttipilottia ei suositella!!!!!!!!!!!!!!!!

Sit ilmaus kannattas ehkä suorittaa kans. Erillistä ilmausruuvia ei ole, joten suuttimien päästä putket löysälle ja kaasu pohjaan ja startilla ympyrää. Ja jotta startti ei ressaannu, niin kannattais vielä hehkut ottaa irti sen starttailun ajaks. Samalla näkis myös onks hehkutulpat poikki, eli rikki.

jabe 11.09.2013 09:26

Kiitos! Tarvii alkaa kyseleen hilppeitä noista paikoista!
Juu ilmaus on tuttua ton vanin kans!
Hehkut kyl pitää tarkistaa ja kokeeilla et toimiiko kunnolla!

jabe 11.09.2013 17:33

1 Liiteet
Olipas mukava purkaa startti pois kun oli yhdellä pultilla kiinni:D
Puhdaskin oli joten ei varmaan kauaa ku on ollu pöydällä!

jabe 11.09.2013 18:04

1 Liiteet
Ja tässä se vika tais olla:D
Oli korjattu liimalla ja nippusiteellä
Startin hommaan uuden tai jostain käytetyn!
Tai tähän hätään solenoidi jostain!
Saa tarjota jos jollain ylimääränen

Rytari 11.09.2013 18:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jabe (Viesti 1042684)
Ja tässä se vika tais olla:D
Oli korjattu liimalla ja nippusiteellä
Startin hommaan uuden tai jostain käytetyn!
Tai tähän hätään solenoidi jostain!
Saa tarjota jos jollain ylimääränen

on sentää toi tukirauta tallessa....

kelervotti 11.09.2013 19:21

Eiks noihin diiseleihin kannata vaihtaa sellanen välityksen kanssa oleva startti mitä itse purin tuossa keväällä 3 kpl kiisseli blazereita niissä kaikissa oli vaihteiston kassa oleva startti, tuntu startaavan pikkupakkasessakin yhdellä 60A akulla ihan hienosti.

jabe 11.09.2013 20:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti (Viesti 1042711)
Eiks noihin diiseleihin kannata vaihtaa sellanen välityksen kanssa oleva startti mitä itse purin tuossa keväällä 3 kpl kiisseli blazereita niissä kaikissa oli vaihteiston kassa oleva startti, tuntu startaavan pikkupakkasessakin yhdellä 60A akulla ihan hienosti.

Jotkut sanoo että kannattaa ja jotkut taas ei!
Et en tiedä sitten:D


Sivu luotu: 08:18 (GMT +2).