Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.09.2013, 19:43
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Veikkaisin mäntää..

__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2013, 07:05
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Veikkaisin mäntää..
Kovasti on leikanneen männänhelman näköistä tavaraa..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.09.2013, 07:31
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Männän kappaleet mullekkin tuli ekana mieleen
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.09.2013, 07:39
jabe jabe ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 27.10.12
Sijainti: loppi
Viestit: 680
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Kovasti on leikanneen männänhelman näköistä tavaraa..
Nopee vilkasu niin en huomanu et mistää männäst palaa pois!
Tarvii yrittää yks veivi kerrallaan löysää jos sais koneen pyöriin niin näkis paremmin!
Kävi tyhjäkäyntiä noin, 5sekunttia katollaan ja avaimesta sammutettu!
Mut kaippa sekin tuhoa saa aikaan?

Blazeristä kokeilen jos sais oman tankin käyttöön!

Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla?
Kierteet lisäks vai vanin takajouset?
Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin!

Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin?

Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle!
__________________
Masinmäki.
Kaasulla sitä autoa viedään.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2013, 07:50
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jabe Näytä viesti
Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla?
Kierteet lisäks vai vanin takajouset?
Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin!

Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin?

Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle!
Itse heivasin K10:n etupäästä nuo alkuperäiset jouset pois ja pistin takapakat tilalle. Asettui mukavat 10 senttiä ylemmäs ja joustot alkoi olla ihan mukavat. Lehtiä joutui pakasta tosin karsimaan.
Hiukan ongelmia aiheutti tuo alkuperäinen "push-Pull" ohjaussysteemi korotuksen jälkeen, kun ei joustojen takia ollut enää kääntövaroja toiseen suuntaan ristiriipunnassa. Auto tuli hävitettyä ennenkuin cross overia ohjaukseen aloin tehdä. Osia tuli kyllä jo hommattua hyllyyn, mutta raidetangot jäi uupumaan.

Takana tuo riippujen kääntö tuottaa saman kymmenen sentin korotuksen. Vaatii vaan vähän paneutumista alkuperäisiin riipukkeen korvakkeisiin, jos ei valmiita kääntösarjoja saa mistään. Rytarikin jo lopetti niiden hommaamisen alihankinnan ongelmien(hinta ja toimitus) takia.

Riipukkeiden kääntöä K2500:n olen itse tekemässä ihan lähiaikoina, niin näkee osista, että ihan samalla spekillä voi sen kanssa mennä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.09.2013, 07:51
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jabe Näytä viesti
Nopee vilkasu niin en huomanu et mistää männäst palaa pois!
Tarvii yrittää yks veivi kerrallaan löysää jos sais koneen pyöriin niin näkis paremmin!
Kävi tyhjäkäyntiä noin, 5sekunttia katollaan ja avaimesta sammutettu!
Mut kaippa sekin tuhoa saa aikaan?

Blazeristä kokeilen jos sais oman tankin käyttöön!

Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla?
Kierteet lisäks vai vanin takajouset?
Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin!

Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin?

Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle!

Takapää onnistuu just tolla riippujen käännöllä. Etupäähän sit joko lisälehtiä / jousien takominen / metsäkäytössä menis varmaan myös ehkä kielletyt korotuspalikatkin jousien ja akselin välissä, mutta vaatii tosin pidemmät U-pultitkin. Nii ja miks ei ne lisäkierteetkin sinne voi laittaa. Sit lokasuojille reippaasti leikkuria
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.09.2013, 07:59
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Tuossahan tuo stance näkyykin:


Keula ylhäällä koppavasti...
Eli pelkkä kääntö ei nosta samaan korkoon. Mutta tuosta pelistä nakkasin kymmensenttisen korotuspalan pois takaa ja käänsin riiput, niin oli sentin sisään samalla korkeudella.
profiilissa jotain muitakin kuvatuksia laitteesta.

Tuossa alla 35x12.5-15 kumit, eli jonkin verran saat kyllä laikata pyöränaukkoja. Noillakin sai etulokarin takareunasta muutaman sentin hipsaista Ja GM:n alkuperäiset 8.25 leveät vanteet.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.09.2013, 20:39
jabe jabe ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 27.10.12
Sijainti: loppi
Viestit: 680
Perusasetus

Taas tuli istuskeltua ja poltettua tupakkia ku blazeria suunnitteli.
Tyhjäkäyntiä tuli käytettyä ja fiilisteltyä. Tommonen nakuttava sähköpumppu
Ei oikee kestä antaa kierroksia ku heti ottaa ilmaa!
Minkäslainen sähköpumppu olis hyvä ja riittävä?

Jotain kuvia tuli kännykällä otettua!
Auto muuten maksoi 750e et en tiiä sit oliko kallis vai halpa!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20130916_194908.jpg‎
Views:	366
Size:	132,4 Kt
ID:	41037   Click image for larger version

Name:	20130916_194830.jpg‎
Views:	333
Size:	107,2 Kt
ID:	41038   Click image for larger version

Name:	20130916_194652.jpg‎
Views:	377
Size:	101,2 Kt
ID:	41039   Click image for larger version

Name:	20130916_194706.jpg‎
Views:	445
Size:	91,9 Kt
ID:	41040   Click image for larger version

Name:	20130916_194954.jpg‎
Views:	440
Size:	103,8 Kt
ID:	41041  

__________________
Masinmäki.
Kaasulla sitä autoa viedään.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.09.2013, 07:42
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Eipä tuo nakuttava pumppu ongelma ole. Noissa uudemmissa turbodieseleissäkin ovat nakuttavia vehkeitä. Myös Walbron tehokkaammat pumput..
Ongelma on jos se on joku sekunda-vehje. Ilmaa systeemiin tulee imusta, eli jostain saa ilmaa. Liitoksesta, putken seinän läpi(RUOSTE), letkun halkeamista, kaikki on mahdollista kun imupuolella on alipaine.

Eipä tuo hinnankirossa ole ollut.
Mutta onko tuo nukka kojetaulun pehmusteessa oikeen lyyssiä, vai vaan hometta?!?

Hyvän näkösesti on kyllä etujouset kaarella.. Mutta väärään suuntaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blaserin konepelti LUKOSSA niko69 Tekniikka & Jutustelu 7 17.08.2010 22:45


Sivu luotu: 13:42 (GMT +2).