![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Veikkaisin mäntää..
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kovasti on leikanneen männänhelman näköistä tavaraa..
![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Männän kappaleet mullekkin tuli ekana mieleen
![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nopee vilkasu niin en huomanu et mistää männäst palaa pois!
Tarvii yrittää yks veivi kerrallaan löysää jos sais koneen pyöriin niin näkis paremmin! Kävi tyhjäkäyntiä noin, 5sekunttia katollaan ja avaimesta sammutettu! Mut kaippa sekin tuhoa saa aikaan? Blazeristä kokeilen jos sais oman tankin käyttöön! Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla? Kierteet lisäks vai vanin takajouset? Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin! Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin? Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle! ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hiukan ongelmia aiheutti tuo alkuperäinen "push-Pull" ohjaussysteemi korotuksen jälkeen, kun ei joustojen takia ollut enää kääntövaroja toiseen suuntaan ristiriipunnassa. ![]() Takana tuo riippujen kääntö tuottaa saman kymmenen sentin korotuksen. Vaatii vaan vähän paneutumista alkuperäisiin riipukkeen korvakkeisiin, jos ei valmiita kääntösarjoja saa mistään. Rytarikin jo lopetti niiden hommaamisen alihankinnan ongelmien(hinta ja toimitus) takia. ![]() Riipukkeiden kääntöä K2500:n olen itse tekemässä ihan lähiaikoina, niin näkee osista, että ihan samalla spekillä voi sen kanssa mennä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Takapää onnistuu just tolla riippujen käännöllä. Etupäähän sit joko lisälehtiä / jousien takominen / metsäkäytössä menis varmaan myös ehkä kielletyt korotuspalikatkin jousien ja akselin välissä, mutta vaatii tosin pidemmät U-pultitkin. Nii ja miks ei ne lisäkierteetkin sinne voi laittaa. Sit lokasuojille reippaasti leikkuria ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuossahan tuo stance näkyykin:
Keula ylhäällä koppavasti... ![]() Eli pelkkä kääntö ei nosta samaan korkoon. Mutta tuosta pelistä nakkasin kymmensenttisen korotuspalan pois takaa ja käänsin riiput, niin oli sentin sisään samalla korkeudella. profiilissa jotain muitakin kuvatuksia laitteesta. Tuossa alla 35x12.5-15 kumit, eli jonkin verran saat kyllä laikata pyöränaukkoja. Noillakin sai etulokarin takareunasta muutaman sentin hipsaista ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Taas tuli istuskeltua ja poltettua tupakkia ku blazeria suunnitteli.
Tyhjäkäyntiä tuli käytettyä ja fiilisteltyä. Tommonen nakuttava sähköpumppu Ei oikee kestä antaa kierroksia ku heti ottaa ilmaa! Minkäslainen sähköpumppu olis hyvä ja riittävä? Jotain kuvia tuli kännykällä otettua! Auto muuten maksoi 750e et en tiiä sit oliko kallis vai halpa! ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tuo nakuttava pumppu ongelma ole. Noissa uudemmissa turbodieseleissäkin ovat nakuttavia vehkeitä. Myös Walbron tehokkaammat pumput..
Ongelma on jos se on joku sekunda-vehje. Ilmaa systeemiin tulee imusta, eli jostain saa ilmaa. Liitoksesta, putken seinän läpi(RUOSTE), letkun halkeamista, kaikki on mahdollista kun imupuolella on alipaine. Eipä tuo hinnankirossa ole ollut. ![]() Mutta onko tuo nukka kojetaulun pehmusteessa oikeen lyyssiä, vai vaan hometta?!? ![]() ![]() Hyvän näkösesti on kyllä etujouset kaarella.. Mutta väärään suuntaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blaserin konepelti LUKOSSA | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2010 22:45 |