![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hieno topic, hyvää meininkiä Jabella oppimisen ja sinnikkyyden suhteen. Myös hyvin neuvottu kaverit. Oikeesti tää on siistein topic vähään aikaan lukea, joka päivä on jotain ongelmaa saatu eteenpäin ja päästään löytämään uus ongelma, joka varmaan huomenna on jo ratkastu.
Ihan silkasta sympatiasta pitää tuoda tää vaikeuden quote tähän ja jatkaa saman vaikeuden toisella versiolla. Kaikkihan tietää, että sähkösysteemeissä on nyt kohta 30 vuotta käytetty suojamaadotukseen ja VAIN suojamaadotukseen keltavihreää johdinta. Sitä ei kaikki sähkärit ja ranet silti osaa kytkeä, kun se on NIIN VAIKEE. Kaikki jonnekin kytkentärasiaan tai muuhun kytkentäpisteeseen tulevat keltavihreät johtimet kaikista siihen tulevista kaapeleista liitetään yhteen. Vaikeeta. Liikaa joutuu miettimään, parempi varmuuden vuoks tehä jotain ihan muuta ja kytkeä osa ja jättää osa kellumaan tai vaikka käyttää vaihejohtimena, kun oli niin vaikeeta kytkeä väri väriin. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Yritystä on ja nyt sano sähkönen siirtopumppu työsopimuksen eli hajos ![]() No huomenna kattoo jos uuden jostain hakis ja sais toimiin kunnolla nii pääsis alustan kimppuun joskus! ![]() tosin nyt tarvii oikoo vähän hj:n kattoa ja ku vähän selätettiin punkalla ![]() Myös kone meni jumiin ekaks luultiin että pytyt öljyä täys, mut ei ollutkaan joten startti pois no sekin pelas etsintä jatku ja mietittiin että olisko veivin laakeri hirttäny? Öljypohjasta löytyi pari metallin palasta mut paikkaa ei viel löytyny mistä on ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Veikkaisin mäntää..
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kovasti on leikanneen männänhelman näköistä tavaraa..
![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Männän kappaleet mullekkin tuli ekana mieleen
![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nopee vilkasu niin en huomanu et mistää männäst palaa pois!
Tarvii yrittää yks veivi kerrallaan löysää jos sais koneen pyöriin niin näkis paremmin! Kävi tyhjäkäyntiä noin, 5sekunttia katollaan ja avaimesta sammutettu! Mut kaippa sekin tuhoa saa aikaan? Blazeristä kokeilen jos sais oman tankin käyttöön! Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla? Kierteet lisäks vai vanin takajouset? Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin! Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin? Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle! ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hiukan ongelmia aiheutti tuo alkuperäinen "push-Pull" ohjaussysteemi korotuksen jälkeen, kun ei joustojen takia ollut enää kääntövaroja toiseen suuntaan ristiriipunnassa. ![]() Takana tuo riippujen kääntö tuottaa saman kymmenen sentin korotuksen. Vaatii vaan vähän paneutumista alkuperäisiin riipukkeen korvakkeisiin, jos ei valmiita kääntösarjoja saa mistään. Rytarikin jo lopetti niiden hommaamisen alihankinnan ongelmien(hinta ja toimitus) takia. ![]() Riipukkeiden kääntöä K2500:n olen itse tekemässä ihan lähiaikoina, niin näkee osista, että ihan samalla spekillä voi sen kanssa mennä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Takapää onnistuu just tolla riippujen käännöllä. Etupäähän sit joko lisälehtiä / jousien takominen / metsäkäytössä menis varmaan myös ehkä kielletyt korotuspalikatkin jousien ja akselin välissä, mutta vaatii tosin pidemmät U-pultitkin. Nii ja miks ei ne lisäkierteetkin sinne voi laittaa. Sit lokasuojille reippaasti leikkuria ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blaserin konepelti LUKOSSA | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2010 22:45 |