![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Noniin vähän päästiin ajeleenkin 12.10 ajopäivänä! Mutta ei ihan putkeen mennyt ajelut! 20metriä pääsin mettään niin siirtopumppu sano työsopimuksen irti. Prkl kun kaitto ahdistaan, no onneks oli konehuonees toinen varalla. No puolisen tuntia siin meni et sain uudestaan käymään ja ajaan lenkkiä läpi! No sit pääsin makkaran paisto paikalla, niin jätin käymään ja kattelin kun tulee syyläristä vedet pihalle.siinä hiljaa mielessä kiroilin kun kävelin notskille! No vitutus hävis pikkuhiljaa ja keskityin katselemaan hienoja autoja ja ammattimiehien ajelua ja hienoa porukka henkeä! Jos nyt vaik jaksais vihdoin päivittään autoa! -kallistuksenvakaaja pois -korottelua -kuormalehdet takaa pois -mietinnässä korin kavennus keulasta ja perästä -korin lyhennys takaa -turvakaaret -vinssi -ylimääräset sähköt pois ja ilmastoinnin kompura pois -jne.... lista on loputon
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siit se sit lähtee....eli mopo käsistä ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Niin tuo taitaa lähteä! Mutta pikkuhiljaa että pysyy mielenkiinto!
Mites kun tohon syyläriin meneen koneen kyljestä putket siis öljy putket. Niin voiko/onko haittaa jos laittaa letkun väliin ja jätttää syyläristä pois?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Siinä syylärin päässä on öljynlauhdutin. Minkä takia meinasit ohittaa? Ei varsinaisesti oo haittaa vaikka vetäiski letkut lenkille mut kai sillä vaikutusta on öljyn lämpöön
__________________
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, saa siitä palkan ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Meni putki poikki niin siksi näin alkuun ja ehkä tulevaisuudessa syyläri taakse!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kannattaa tehdä kunnon liitoksilla toi lauhdutin linja ettei käy niinku mulle et klemmarin pettämisen takia öljyt mäkeen ja kampiakseliin jäljet
__________________
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, saa siitä palkan ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hätätapauksessa 6.2 toimii ilman öljynlauhdutinta kun vaan tulppaa putkenlähdöt lohkon kyljestä. Siellä on venttiili mikä sallii ohikierron jos lauduttimeen kierto estyy. Maastokäytössä öljynlauhdutin kannattaa pitää toiminnassa, pääsee öljyt hieman helpommalla ja konekin viileämpänä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blaserin konepelti LUKOSSA | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2010 22:45 |