![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
||||
|
||||
![]()
Männän kappaleet mullekkin tuli ekana mieleen
![]() ![]() ![]() ![]() |
#52
|
|||
|
|||
![]()
Nopee vilkasu niin en huomanu et mistää männäst palaa pois!
Tarvii yrittää yks veivi kerrallaan löysää jos sais koneen pyöriin niin näkis paremmin! Kävi tyhjäkäyntiä noin, 5sekunttia katollaan ja avaimesta sammutettu! Mut kaippa sekin tuhoa saa aikaan? Blazeristä kokeilen jos sais oman tankin käyttöön! Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla? Kierteet lisäks vai vanin takajouset? Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin! Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin? Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle! ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#53
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hiukan ongelmia aiheutti tuo alkuperäinen "push-Pull" ohjaussysteemi korotuksen jälkeen, kun ei joustojen takia ollut enää kääntövaroja toiseen suuntaan ristiriipunnassa. ![]() Takana tuo riippujen kääntö tuottaa saman kymmenen sentin korotuksen. Vaatii vaan vähän paneutumista alkuperäisiin riipukkeen korvakkeisiin, jos ei valmiita kääntösarjoja saa mistään. Rytarikin jo lopetti niiden hommaamisen alihankinnan ongelmien(hinta ja toimitus) takia. ![]() Riipukkeiden kääntöä K2500:n olen itse tekemässä ihan lähiaikoina, niin näkee osista, että ihan samalla spekillä voi sen kanssa mennä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#54
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Takapää onnistuu just tolla riippujen käännöllä. Etupäähän sit joko lisälehtiä / jousien takominen / metsäkäytössä menis varmaan myös ehkä kielletyt korotuspalikatkin jousien ja akselin välissä, mutta vaatii tosin pidemmät U-pultitkin. Nii ja miks ei ne lisäkierteetkin sinne voi laittaa. Sit lokasuojille reippaasti leikkuria ![]() |
#55
|
||||
|
||||
![]()
Tuossahan tuo stance näkyykin:
Keula ylhäällä koppavasti... ![]() Eli pelkkä kääntö ei nosta samaan korkoon. Mutta tuosta pelistä nakkasin kymmensenttisen korotuspalan pois takaa ja käänsin riiput, niin oli sentin sisään samalla korkeudella. profiilissa jotain muitakin kuvatuksia laitteesta. Tuossa alla 35x12.5-15 kumit, eli jonkin verran saat kyllä laikata pyöränaukkoja. Noillakin sai etulokarin takareunasta muutaman sentin hipsaista ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#56
|
|||
|
|||
![]()
Taas tuli istuskeltua ja poltettua tupakkia ku blazeria suunnitteli.
Tyhjäkäyntiä tuli käytettyä ja fiilisteltyä. Tommonen nakuttava sähköpumppu Ei oikee kestä antaa kierroksia ku heti ottaa ilmaa! Minkäslainen sähköpumppu olis hyvä ja riittävä? Jotain kuvia tuli kännykällä otettua! Auto muuten maksoi 750e et en tiiä sit oliko kallis vai halpa! ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#57
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tuo nakuttava pumppu ongelma ole. Noissa uudemmissa turbodieseleissäkin ovat nakuttavia vehkeitä. Myös Walbron tehokkaammat pumput..
Ongelma on jos se on joku sekunda-vehje. Ilmaa systeemiin tulee imusta, eli jostain saa ilmaa. Liitoksesta, putken seinän läpi(RUOSTE), letkun halkeamista, kaikki on mahdollista kun imupuolella on alipaine. Eipä tuo hinnankirossa ole ollut. ![]() Mutta onko tuo nukka kojetaulun pehmusteessa oikeen lyyssiä, vai vaan hometta?!? ![]() ![]() Hyvän näkösesti on kyllä etujouset kaarella.. Mutta väärään suuntaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#58
|
|||
|
|||
![]()
Mutta onko tuo nukka kojetaulun pehmusteessa oikeen lyyssiä, vai vaan hometta?!?
![]() ![]() Oikeen lyyssiä on ![]() Uudet polttoaine letkut. Ja kokeiltu suoraa jerrykannusta ja sama vika: Taitaa vaan olla heikko virtaus pumpussa!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#59
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kuuskakkoset pelanneet kiitettävän hyvin ihan Motonetin pumpullakin?!? Vai oliko se Biltsun.. Halpispumppu kuitenkin. Kunhan ei ole tuottoa niin paljon, että kehitttyy vastapainetta paluulinjaan tuossa Stanadynen pumpussa.
Silloin alkaa ongelmat. ![]() Jos kotelopaine ruiskupumpussa nousee liiaksi, niin heittää syötöt nollille/tyhjäkäynnin tasolle ja meno loppuu. Paluulinjan tukkoisuutta ei osannut edes etsiä vikana ihan heti, vaan muutama päivä meni polttoaineen puutetta etsiessä.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#60
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Gary Grand;1044685]Mulla on kuuskakkoset pelanneet kiitettävän hyvin ihan Motonetin pumpullakin?!? Vai oliko se Biltsun.. Halpispumppu kuitenkin.
Muistatko virtausmäärää siin halpispumpussa?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#61
|
|||
|
|||
![]()
tuli käytyä kokeilemassa miten etenee mettässä.
ihan hyvin omasta mielestä,paitsi että isompia pyöriä kaipaa. mettä lenkillä joutuu nyt tekeen raivaus hommia,kun eihän tuo mahdu samoihin reikiin. nyt jo pellit paukku vaikka vaan kokeiltiin sit mettästä tullessa alkoi etupyörässä aikamoinen vipottaminen, takaveto päälle niin rauhottu kummasti! tarvii valosalla kattoo mistä johtuu! huomenna varmaan poistaa takaa katto ja suunnitella pyöräaukkoja ja peräylityksen lyhentämistä näin alkuun. sekä vääntää turvakaaret ja katella pohjasta jos löytyy mätää. kone toimii mainiosti kun teki koko polttoainelinjan uusiks ja veneen tankki takaronttiin.
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#62
|
||||
|
||||
![]()
Osta multa valmiiks tehty koppa?
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=113268 Ei tarvi ruosteita ainakaan korjailla...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#63
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oliskohan etuvetarin nivel menny jo tai menossa just? |
#64
|
|||
|
|||
![]()
Eilinen meni ihan mettään, kun tuli vettä.
Ei millään kyennyt mennä auton kimppuun. Mut tänään tarvii alkaa purkaileen kattoa ja mittaileen kaaria kulkineeseen. Isontaa pyöräaukot jne.. pähkäilly kuumeisesti että hakisko toisen kopan, mutta taitaa jäädä kun tuo raha on tärkeä juttu asiassa. Eteen tarttis laittaa lisälehtiä jousiin ja takaa kääntää riiput. Perä lyhentää, poistaa tankki jne. Hitsailla vahvikkeita ja rakentaa panssari jakiksen alle+muuta pientä. Edestä tosiaan meni ristikko kuskinpuolelta, se vaihtaa ja samalla apparin puolelle kans uus. Plus kaikkea muuta hauskaa. Eiköhän tossa ole taas vähäks aikaa hommia. Ainiin tarvii polttoaine paluu putki viel vetää venetankkiin tai sit kokeilla jos toimis haaraliittimellä ja tuloletkuun suoraan, ennen pumppuja!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#65
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa tarkistaa se rikki menneen ristikon vetarista lenkkien kunto kans. Yleensä nekin venähtää pilalle, eli silloin sit uutta vetaria
![]() |
#66
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=jabe;1045342] pähkäilly kuumeisesti että hakisko toisen kopan, mutta taitaa jäädä kun tuo raha on tärkeä juttu asiassa. [QUOTE]
Tingitäänkö lisää? ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#67
|
|||
|
|||
![]()
Juu mieles kävi tarkistus ja pelkään et vetari hankinta listalla.
Niin se koppa ![]() Mutta mutta ku kiinnostais se korikin. Ei jostain syystä sytytä nuo mätä hommat ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#68
|
|||
|
|||
![]()
Ristikkohan sielt levinnyt
![]() Kuuluko vetarin heilua ku hullun mu...u akseliputkessa?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#69
|
||||
|
||||
![]()
Joo kuuluu, sillä siinä ristikon puoleisessa päässä kun ei ole mitään tukilaakeria/liukupintaa, niin heiluu minkä mahtuu akseliputken sisällä.
|
#70
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#71
|
|||
|
|||
![]()
No eipä ole paljoa kerrottavaa blazerin laitosta. Muutakun että toimii
Ja on vaan ajettu! On tuo HJ vieny mukanaan ![]() Käykö muuten fj:n jakis hj:n laatikkoon suoraan? Tietäskö joku sanoo varmaks? Pannaas parit kuvat viel hojosta ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#72
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mites, avona olis ihan jees, rättiä vaan kaipais?! |
#73
|
|||
|
|||
![]()
Noniin nyt sain jo renkaat vaihdettua
![]() Kyllä renkaat muuttaa ulkonäköä paljon! Huomenna lisää testiä et kuin mahtuu pyöriin!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#74
|
|||
|
|||
![]()
Sai HJ uuden katon ja putkee sisälle ja ulos!
Nyt jos vähän paremmin kestäis kaatumisen jos vaik lipsahtaa ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#75
|
||||
|
||||
![]()
Milläs taivuttelit?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blaserin konepelti LUKOSSA | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2010 22:45 |