![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No, ei se iso homma ole se kannentiiviste vaihtaa...sopivankokoisia jäähdyttimiä/ korjausta voi kysellä jäähdytinhuolosta. Niilä on kohtuuliset hinnat ja tietää, että varmaan syyläri pitää.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
vie johonkin isompaan auto korjaamoon niin siellä voi olla sellanen testeri jolla näkee jos on pakokaasua jäähytin nesteessä.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Syy on nyt todettu; kansipahvi tai kansi.. Kannen välistä vuotaa nestettä imusarjan puolelta.
Ajateltiin hankkia 2L-T kansi täydellisenä pakettina, sisältäen mm. suuttimet.. Kysymys kuuluukin, voiko tuon 2L-T:n kannen laittaa suoraan 2L lohkoon?? Tuskin imu- ja pakosarjan sopivuuden kanssa tulee ongelmaa? Autohan oli siis -89 LN110 (jos joku ei jaksa lukea aiempia postauksia) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
2l:ssä nokka-akseli on keinuvivuilla, 2l2:ssa ei keinuvipuja ole. 2L ja 2L2 kannet ei siis käy ristiin. edit. Tuossa vielä mun pähkäilyistä kannentiivisteen kanssa: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=98760 Suosittelen kyllä tiivisteen hakemaan alkuperäisosana. Viimeksi muokannut suddendeath : 24.01.2013 13:08 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Naapurin isännällä oli hänen kaupasta uutena ostama -89 LN110 jossa oli 2L moottori, ei 2L2, joten tossa voipi olla kumpi kone tahansa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ne käy ristiin mutta sarjat joutuu ottamaan kannen mukaan. Lähiseudun seppä laittoi 2L-2 koneeseen haljenneen kannen tilalle 2L kannen, pakosarja vanhan kannen mukainen ja sen vuoksi pakoputken alku oli pitänyt muuttaa. Pakoputken laippa eri kulmassa ja taisipa olla eri kokoinenkin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#9
|
|||
|
|||
![]() Heippa kaikille!
Jees, ei olla päästy etenemään tämän projektin kanssa joten laitettiin kokeiluks hilavitkutin myyntiin..
http://www.nettiauto.com/toyota/hilux/5425289 Turbon hukkaportin tankoa on lyhenetty ja ilmanputsari on liian pieni ja tukossa. Noi aika varmasti ongelman on alunperin saanut aikaan. Todennäköisesti turbon tanko ei pääse aukasemaan tarpeeksi hukkaporttia, mikä lämmittaa pakopaineen takia turboa ja sitä kautta koko moottoria. Tuo ilman putsarin vaihto varmaan auttaisi jo paljon.. Vielä kun saisi sen ilmanputsarin edes vaihdettua, mutta ei mielenkiinto riitä siihenkään. Autolla ei olla ajettu metriäkään tässä Orimattilan keikan jälkeen..... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol SD33 käyntiongelmaa. Viisaat neuvot tarpeen. | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.07.2009 14:13 |
Pajeron jakolaatikon yhdestä ruuvista tarvis tietoa??? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.08.2008 16:56 |
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.02.2008 19:55 |
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.11.2007 21:56 |
harrastajille huolto/yöpymispaikka tarpeen ?? | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2007 13:17 |