Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2013, 20:56
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Jos meinaat paikka-aineilla mennä niin sitä suuremmalla syyllä ne puhistuslitkut ensin sinne.

Ei nuo polkemalla lopu. Alumiini kannet halkeaa aina jossain elämän vaiheessa joten siitäkään ei kannata ottaa murhetta. Tai jos ei halkea niin sitten on normaalia parempaa onnea.

Noilla ahtopaineilla tuo kestää taatusti saman minkä vakiokin. Paljonko tuolla oli ajettu??

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2013, 20:58
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Alumiini kannet halkeaa aina jossain elämän vaiheessa joten siitäkään ei kannata ottaa murhetta.
Näissähän on kannet valurautaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2013, 21:03
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

No sitten sekään ei ole ongelma...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.01.2013, 14:02
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Jos meinaat paikka-aineilla mennä niin sitä suuremmalla syyllä ne puhistuslitkut ensin sinne.

Ei nuo polkemalla lopu. Alumiini kannet halkeaa aina jossain elämän vaiheessa joten siitäkään ei kannata ottaa murhetta. Tai jos ei halkea niin sitten on normaalia parempaa onnea.

Noilla ahtopaineilla tuo kestää taatusti saman minkä vakiokin. Paljonko tuolla oli ajettu??
Muistaakseni päälle 440tkm. Luovuttiinkin tuosta paikka-aineen laittamisesta nyt kokonaan..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.01.2013, 16:29
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

No, ei se iso homma ole se kannentiiviste vaihtaa...sopivankokoisia jäähdyttimiä/ korjausta voi kysellä jäähdytinhuolosta. Niilä on kohtuuliset hinnat ja tietää, että varmaan syyläri pitää.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.01.2013, 14:53
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

vie johonkin isompaan auto korjaamoon niin siellä voi olla sellanen testeri jolla näkee jos on pakokaasua jäähytin nesteessä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.01.2013, 12:14
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Syy on nyt todettu; kansipahvi tai kansi.. Kannen välistä vuotaa nestettä imusarjan puolelta.

Ajateltiin hankkia 2L-T kansi täydellisenä pakettina, sisältäen mm. suuttimet..
Kysymys kuuluukin, voiko tuon 2L-T:n kannen laittaa suoraan 2L lohkoon?? Tuskin imu- ja pakosarjan sopivuuden kanssa tulee ongelmaa?

Autohan oli siis -89 LN110 (jos joku ei jaksa lukea aiempia postauksia)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.01.2013, 12:15
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FoxySouthpaw Näytä viesti
Syy on nyt todettu; kansipahvi tai kansi..

Ajateltiin hankkia 2L-T kansi täydellisenä pakettina, sisältäen mm. suuttimet..
Kysymys kuuluukin, voiko tuon 2L-T:n kannen laittaa suoraan 2L lohkoon?? Tuskin imu- ja pakosarjan sopivuuden kanssa tulee ongelmaa?

Autohan oli siis -89 LN110 (jos joku ei jaksa lukea aiempia postauksia)
Pakosarjan pinnapultit eri paikoissa, siis 2L ja 2LT- kansissa. Joskus kun vertailin 2L ja 2LT kansipalveja niin ainakin tarvikepahvissa oli jotain reikäeroja, en tiedä mitä vaikuttaa käytännössä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.01.2013, 22:52
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Pakosarjan pinnapultit eri paikoissa, siis 2L ja 2LT- kansissa. Joskus kun vertailin 2L ja 2LT kansipalveja niin ainakin tarvikepahvissa oli jotain reikäeroja, en tiedä mitä vaikuttaa käytännössä.
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol SD33 käyntiongelmaa. Viisaat neuvot tarpeen. bluevan Tekniikka & Jutustelu 9 18.07.2009 14:13
Pajeron jakolaatikon yhdestä ruuvista tarvis tietoa??? korbimotors Tekniikka & Jutustelu 2 20.08.2008 16:56
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. JERKKU Tekniikka & Jutustelu 10 21.02.2008 19:55
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? riude Tekniikka & Jutustelu 1 22.11.2007 21:56
harrastajille huolto/yöpymispaikka tarpeen ?? uretaani Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2007 13:17


Sivu luotu: 06:36 (GMT +2).