![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() juu ei ole rakettitiedettä, mutta hommaa teettää. Parempi tilata suoraan 3VZE koneen "oma" HD kytkin, niin ei tarvi katua. Tässä tosin vielä ihan mielenkiinnosta muutamia mittoja noista paineasetelmista (kuva näytää mittaustavan asetelmissa, ja noi 5mm alumiinpalat tossa asetelman alla on vaan referenssit) - 2L-T kytkinpinnan etäisyys vauhtipyörällä asetelman kiinnityspinnasta +0.45mm, 3VZ-E +0.4mm - Paineasetelmat, siis nämä täysin identtiset kummassakin, kiinnityspinnan ja asetelman kitkapinnan etäisyys n. 5,3mm ja kiinnityspinnan ja painelaakerin kosketuspinnan 45mm. Jousikuormia ei ole mitata. -Kuluneet levyt mitattuna vapaana 7mm Eli summa summarum, melko henkimaailman hommia, jos tosiaan on ettei noi asetelmat sopisi ristiin, mutta niinkuin selväksi tuli että levyt on erinlaiset, ja niinkuin BJ-40/76 totesi on hyvä olla levyt moottorin väännön mukaiset, joten tilataan tosiaan se "oikea" enkä rupee soveltamaan tuota 2L-Tn pakettia, vaikkei se tulekaan kumpaakaan koneeseen joista puhetta on ollut ja sen takia ei vakio 3VZE kytkin käy.... ![]()
Viimeksi muokannut Jp : 08.04.2012 17:12 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Samat?
Muistini mukaan jossain kytkinpakettilaatikossa luki joskus sekä 2L-T että 3VZ ja vieläpä tais olla 220mm kytkin.. No joka tapauksessa esim QH merkin kytkin ravistaa vaik oli hiluksiin tehty,Lipposen 220mm XHDCCCP kytkin luistaa vaik pitäs olla junan kestävä. Itte valkkaisin sen levyn ja asetelman sen mukaan minkä koneen persiiseen se on tarkotettu,ja LJ/Runner tapauksessa muistakaa kattoa et se painelaakeri on oikean korkuinen, niitä ku on ainaki kahta sorttia. Sit sotketaan pakkaa sen verran et (muistaakseni) 3VZE ssä ja 4Y ssä on sama kytkin vaik toisaalta vanhoissa runnereissa pitäs olla aina 240mm kykä,sekä diesel että pensa koneisissa. Ja 4Y on nelipyttynen 2.2 pensakone.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2011 19:08 |
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.06.2011 13:53 |
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
Vinssiin kitkalukko, pohdiskelua... | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 15:39 |
Teknistä, lähes filosofista pohdiskelua | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.10.2006 06:16 |