![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jostain aikaisemmista ketjuista luin että jotkut on tuon laatikon tuolta välistä taiteilleet pois irroittamatta vääntösauvoja ollenkaan. Mutta onhan tuossa varmaan melko kampeaminen pois jos meinaa niin saada. Nimim. pari tuntia tuli taisteltua tuloksetta.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Cedricciin passas kingin asetelmakin ja kytkinlevy, se on se exedyn vai mikä se nyt olikaan kuitenkin se pitävämpi asetelma josta tuolla aikaisemminkin on mainittu. Kävi vaan aika huono tuuri, asetelmasta katkesi yksi käpälä, en tiedä onko järin suurta vaikutusta, varmaan liikkeelle lähdössä korkeintaan saattaa ravistaa??Pitää katsoa jaksaisiko tänään jo moottoria vähän kokeilla mitenkä se menisi paikalleen. Muistaako kukaan, että mitenkä päin tuli tämä tukikumi joka on sen poikkitangon ja vaihdelaatikon välissä? Että tavallaan tuliko se niin päin, että vaihdelaatikko olisi hieman nousussa konehuoneeseen päin? Jotenkin se tuntui että järkevin se on niin päin laittaa kun en muistanut yhtään kumminko päin se sinne tuli? Viimeksi muokannut JonzQ : 06.12.2011 11:13 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tai itse asiassa tuossa on kumit itse poikittaispalkissa ja laatikon pohjassa olevassa "hahlossa". |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Palkki on tosin itselläkin irrallaan, en ole varma käykö se kumminkin päin siihen, mutta onneksi kannot ja kivet ovat tehneet tehtävänsä ja vääntäneet sen niin että näkee kumpi on etupuoli.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
No nyt on laatikko lattialla.
En keksinyt keinoa saada vääntösauvoja pois booreiltaan. Eivät lähteneet takapäästä paukuttamalla lekalla palkkiin jossa vääntösauvat ovat kiinni. Etupään pultteja en käyttänyt auki kun ei äly riittänyt että laukeaako alatukivarsi jos irroitan sauvat sieltä päästä. pullotunkilla pohjan ja palkin välissä tunkkaamalla saatiin laatikolle tarpeeksi tilaa peruuttaa. Sitten venkslaamista edes takaisin ja varmistus että laatikko ei tipahda pukin ja liinan avulla. Liina vaihdekeppien reiästä hyttiin ja löysälle niin näkee milloin laatikko tulee alas päin ja voi vaihtaa tunkin paikkaa. Tamgearsilta oli rattaat loppu ja eivät tiedä millon saavat lisää. Laatikon metsästyksene siis. Vai löytyskö ulkomailta ebaystä tai muualta koneistettuja rattaita jotka olisivat vahvempia? Kohtuu hintaan tietysti. (100-200) Miten tuo vääntöjousien etupäästä irroittaminen onnistuu että saadaan poikkipalkki myös haitalta uuden laatikon asennuksen aikana? Sori unohtu ottaa kuvia siitä vaihdelaatikon palkista. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |