Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 22.07.2016, 14:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Ennenkuin joku vetää vielä enemmän herneitä nenäänsä, niin lisätään tähän nyt vielä kaiken selvyyden vuoksi, että suurimmalle osalle - minä mukaanlukien - jakarialustakin toimii ja riittää yleensä enemmän kuin hyvin. Ihan vaikka ajaisi suunnituskisoja tai trialia.

Jakarien huonoja ominaisuuksia voi jonkin verran kompensoida esim. kallistuksenvakaajilla, iskareilla, varsien sijoittelulla, tuetynlaisten puslien käytöllä, pienellä vinsillä millä saa pidettyä keulan alhaalla nousuissa, yms.. mutta jakarit ei silti ole ikinä yhtä hyviä kuin mitä monivarsituennalla voidaan saada aikaiseksi.


Tosinaan ihmetyttää tällä palstalla, että jos suhtautuu kriittisesti asioihin ja mainitsee niiden hyvistä ja/ tai huonoista puolista, se on jotenkin väärin tai niin ei saisi tehdä. Tässä(kään) ei ole kyse mistään tietyn merkin tai valmistajan tqi mallin suosimisesta, vaan ihan yksinkertaisesti eri ratkaisuiden hyvistä ja huonoista puolista ja niiden toimivuudesta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:29 (GMT +2).