Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Machist
Nyt opin muuten senkin että Defan ja Calixin lohkolämmittimen pistoke on erilainen 
Yritin tunkasta pajeroon aamulla Defan johtoa, mutta ei se sinne uponnu millään 
|
Sitte ku aikas vielä tutkit, niin huomaat että tän ikäisessä pajessa on Defaa muistuttava plugi (on pyöreät liittimet, mutta holkki on erillainen), ja johon Defa ei yllätäen käy...
nim.merk ostin Defan loki lämppärin, ja asentaessa totesin ettei johtosarja käykään....
EDIT:
Lainaus:
Tuota kelloa ei taida saada purettua?
|
Kyllä sen kellon saa purettua, ja kasattuakin (4 kertaa, jonka jälkeen alkaa kellon kuori väsyy). Sisällä olevaa kalvoa ei vaan saa paikattua oikein millään, kumi jota siellä on käytetty on niin rasvaista ettei siinä liimat pidä (kokeiltu polkupyörän renkaan paikkaus menetelmää, kumille sopivaa pikaliimaa, sikaflexiä, vulkanointiteippiä). Vaan Parttoinin-kokeita suoritettua totesin ettei tuo Pajeron turbo tarvii kellon kalvoa ollenkaan, sopivan kireitä jousia riittää, hukkaportin virtauksen myötäsuunta riittää säätöön.... sori ku tul tääkin tieto vähän myöhään