![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Pystyn ja osaan......mutta se on turhaa......Lainaus:
![]() ![]() ![]() Ja sun täytyy tinkiä yrityksesi voitosta kun se on tehty aikaisemmin valtion säätelystä johtuen...... ![]() ![]() ![]() Jos vieläkään ymmärtänyt..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Itse en tingi mistään.......ja tiedän sen koska harjoitan liiketoimintaa vapaan markkinatalouden pohjalta ![]() ![]() ![]() Jos joku muu tekee halvemalla niin sanon että parempi valita paremmat osaajat halvemmalla...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ammatti ylpeys........ja kokemus...... ![]() ![]() ![]() Silti mä oon valmis lähteen Volgalla vapaille markkinoille mustan kuljettajan kera......Olis ainakin itsellä ns. "halvat kyydit"...... ![]() ![]() ![]() ps. Niin kuin mä sanoin..... En tunne sua........ Silti vapaa kilpailu parantaa ilmapiiriä....... Ja yleensä se kannatta puolin ja toisin........ ![]() ![]() ![]() Ainakin tän jälkeen tietää missä mennään...... ![]() ![]() ![]() Teille hyvin vierasta......... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.04.2016 20:11 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|