Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 24.12.2013, 00:11
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80 Näytä viesti
Tietääkö kukaan miten kova työ on purkaa tuo volvon automaatti laatikko? Pitäisi perämurikka laittaa jäykäksi. Ja millä se olisi järkevin jäykistää? Yks mikä mieleen tulee, niin ottaisi tasauspyörästön keskitapin pois ja tekisi yhden pooriakselin, jonka työntää perämurikan läpi puolelta toiselle.
Onko muita järkeviä vaihtohtoja?
Laittaisin vetarin ja siihen laipat kiinni. Haittana, jos katkeaa, niin laatikko saa tukkapöllyä sitten koko rahalla...

Laatikon purkaminen olisi enemmin vaikka
http://www.powermatic.fi/
noitten homma. Duunipaikasta ollaan laitettu askit tonne korjattavaksi, ja priimaa on tupannu tulemaan EDULLISESTI!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80 Näytä viesti
Saako jarrut rakentaa traktori tyyppisenä, eli oma jarrupoljin molemmille puolin? Ja käsijarruksi kelpaa ilmeisesti linelock tyyppinen??
Seisontajarrun tulee olla mekaaninen joka vaikuttaa pyöriin. Joten jarru etu- tai taka-kardaaniin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80 Näytä viesti
Onkohan akselivälin muuttaminen ajon aikana sallittua? Kolmioilla olisi kohtalaisen helposti toteutettavissa tälläinenkin visio.... Vaan eipä taida olla sallittua tehdä.
Ei ole sallittua. ERITTÄIN kiellettyä!!!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80 Näytä viesti
Onhan tuossa laatikossa sähköä vissiin paljonkin. Tai ainaki nippu johtoja siihen menee.
AW55 on sähköohjattu ja siihen saa softia erillaisia, mm Neutral Control olisi hyvä olla pois ennen OR käyttöä, koska jarrua painettaessa laatikko menee vapaalle!!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Malaa Näytä viesti
On volvo porukan mukaan äärimmäisen heikko kestoinen laattikko, kannattaisiko suunnitella jotain muuta. Ettei tee suotta mahdottomasti turhaa työtä.
Jos 300hp ja 285Nm kestää, niin luulisi tuon koneen takana (170hp?) menevän mukavasti... EDIT: kuvassahan loistaa coolerin putki, joten 210 tai 250 hummaa tiedossa! Lastulla JOPA 325hp????
Heikkokestoisuus ilmenee taksikäytössä, kun öljyt vaihdetaan 80,000km välein. Sekin ongelma poistui, kun öljyt vaihdetaankin jo 60tkm jälkeen...

Näissä hommissa jos öljyt pysyy koko kauden laatikossa, niin tulosta ei ole odotettavissa TAI se on silloin puhdasta YLIVOIMAA!!!

Tsemppiä rakentamiseen, mielenkiinnolla odotellaan kevään ensimetrejä Raisiossa!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 24.12.2013 00:16
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 JiiPee Chit-Chat 1 19.01.2010 17:30
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
PM Trial Norjassa 2007 Saija Tapahtumat 1 15.02.2007 17:25
kauden -06 trial tuloksista Tekniikka & Jutustelu 1 26.10.2006 10:07
Off Road trial PM ruotsissa -B- Tapahtumat 2 04.05.2005 08:27


Sivu luotu: 20:58 (GMT +2).