Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2013, 13:50
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80 Näytä viesti
Tietääkö kukaan miten kova työ on purkaa tuo volvon automaatti laatikko? Pitäisi perämurikka laittaa jäykäksi. Ja millä se olisi järkevin jäykistää? Yks mikä mieleen tulee, niin ottaisi tasauspyörästön keskitapin pois ja tekisi yhden pooriakselin, jonka työntää perämurikan läpi puolelta toiselle.
Onko muita järkeviä vaihtohtoja?
Kun keksit parhaan ratkaisun, laita infoa tänne yksityiskohtaisten ohjeiden ja kuvien kera. On meinaan sama tekniikkapaketti just irtautumassa "telineestä" samoilla ajatuksilla.

__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.12.2013, 12:45
oska80:n Avatar
oska80 oska80 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.11.04
Sijainti: Oulainen, Finland.
Viestit: 1.218
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Kun keksit parhaan ratkaisun, laita infoa tänne yksityiskohtaisten ohjeiden ja kuvien kera. On meinaan sama tekniikkapaketti just irtautumassa "telineestä" samoilla ajatuksilla.
Tämän automaattiaskin mallimerkintä on AW50-42LE. Täältä räjäytyskuvat ko. askiin. kohtuu iso pdf, mutta tarkka.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Jos 300hp ja 285Nm kestää, niin luulisi tuon koneen takana (170hp?) menevän mukavasti... EDIT: kuvassahan loistaa coolerin putki, joten 210 tai 250 hummaa tiedossa! Lastulla JOPA 325hp????
Tässä yksilössä on vakiona 225hp ja 300Nm. Jostain digituunig sivulta luin, että 275hp ja 400Nm olisi eri ohjelmalla saatavissa, voi olla enempiki. Katsotaan nyt jos aluksi riittäisi tuo vakio...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Laatikon purkaminen olisi enemmin vaikka
http://www.powermatic.fi/
noitten homma. Duunipaikasta ollaan laitettu askit tonne korjattavaksi, ja priimaa on tupannu tulemaan EDULLISESTI!
Alkaa tosiaan näyttämään, että laatikko pitää käyttää ammattilaisella, koska pelkkää perämurikkaa ei saa irroitettua vaan laatikko pitää levittää varmaan ihan osiksi. Samalla teettäis sitten remontin, niin saisi melko kauan kallioita kierrellä ennen seuraavaa remonttia, ainakin toivottavasti...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.12.2013, 13:19
vilenius:n Avatar
vilenius vilenius ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 221
Perusasetus

Lähempänäkin olisi pätevä tomaatti korjuri, kaustisella, olikohan jarmo kaustinen nimi
__________________
JOLMA
Jokilaakson Maastoautoilijat
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.12.2013, 13:22
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vilenius Näytä viesti
Lähempänäkin olisi pätevä tomaatti korjuri, kaustisella, olikohan jarmo kaustinen nimi
Juur se.
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.12.2013, 14:18
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80 Näytä viesti
Tämän automaattiaskin mallimerkintä on AW50-42LE. Täältä räjäytyskuvat ko. askiin. kohtuu iso pdf, mutta tarkka.
Ok!, eli nelilovinen. Kattelinkin tuon laatikon sivussa olevaa mokkulaa, jotta olisko 42:n aski, mutta en ollu satavarma, joten epäilin olevan 5-lovinen 55:n...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80 Näytä viesti
Tässä yksilössä on vakiona 225hp ja 300Nm. Jostain digituunig sivulta luin, että 275hp ja 400Nm olisi eri ohjelmalla saatavissa, voi olla enempiki. Katsotaan nyt jos aluksi riittäisi tuo vakio....
Eli kone ja laatikko 850:n T5 tai sitten V70 T5 versio. samsteffansson.se (org Volvo tuunaamo) tarjoaa tuohon 275 hummaa... ongelmaksi tulee vain se, että sitä voimaa tulee sitten kerralla, eikä tasaisesti, kuten matalapaine ahdetussa versiossa (oon laitattanu yhden T5R:n lastulle ja voimaa tuli, mutta ikävästi kaikki tai ei mitään versiona)

Se hyvä puoli, jottei tartte noiden laatikon softien kanssa olla tarkka, kun niitä ei näihin ole olemassa...
Ja laatikkoöljyäkin saa ihan normi varaosaputiikista. Ite todennu omassa Volgassa tuon
Mobil ATF3309 EXCEPTIONALY HIGH PERFORMANCE OIL!!!!
olevan parasta kun alkaa kilometrit painamaan

Just joo patalaiskassa dieselissä, jossa vielä turbiini on alkanu luistamaan!!!!!!

Mutta edelleen mielenkiinnolla odotellaan millainen paketti tulee!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.12.2013, 15:22
oska80:n Avatar
oska80 oska80 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.11.04
Sijainti: Oulainen, Finland.
Viestit: 1.218
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Ok!, eli nelilovinen. Kattelinkin tuon laatikon sivussa olevaa mokkulaa, jotta olisko 42:n aski, mutta en ollu satavarma, joten epäilin olevan 5-lovinen 55:n...


Eli kone ja laatikko 850:n T5 tai sitten V70 T5 versio. samsteffansson.se (org Volvo tuunaamo) tarjoaa tuohon 275 hummaa... ongelmaksi tulee vain se, että sitä voimaa tulee sitten kerralla, eikä tasaisesti, kuten matalapaine ahdetussa versiossa (oon laitattanu yhden T5R:n lastulle ja voimaa tuli, mutta ikävästi kaikki tai ei mitään versiona)

Se hyvä puoli, jottei tartte noiden laatikon softien kanssa olla tarkka, kun niitä ei näihin ole olemassa...
Ja laatikkoöljyäkin saa ihan normi varaosaputiikista. Ite todennu omassa Volgassa tuon
Mobil ATF3309 EXCEPTIONALY HIGH PERFORMANCE OIL!!!!
olevan parasta kun alkaa kilometrit painamaan

Just joo patalaiskassa dieselissä, jossa vielä turbiini on alkanu luistamaan!!!!!!

Mutta edelleen mielenkiinnolla odotellaan millainen paketti tulee!!!

Elinten luovuttajana toimi 850 T5.

Jaa näihinkö ei pysty laatikkoa ohjelmoimaan uusiksi?
Vaihteistoon on kuitenkin saman näköinen ohjainboxi kuin mootorillakin. Täällä on vaihteistoon mm. sähkökaavio yms.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.12.2013, 15:33
oska80:n Avatar
oska80 oska80 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.11.04
Sijainti: Oulainen, Finland.
Viestit: 1.218
Perusasetus

Tässä muutama kuva elintenluovutuksesta.







Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 JiiPee Chit-Chat 1 19.01.2010 17:30
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
PM Trial Norjassa 2007 Saija Tapahtumat 1 15.02.2007 17:25
kauden -06 trial tuloksista Tekniikka & Jutustelu 1 26.10.2006 10:07
Off Road trial PM ruotsissa -B- Tapahtumat 2 04.05.2005 08:27


Sivu luotu: 14:01 (GMT +2).