![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tietääkö kukaan miten kova työ on purkaa tuo volvon automaatti laatikko? Pitäisi perämurikka laittaa jäykäksi. Ja millä se olisi järkevin jäykistää? Yks mikä mieleen tulee, niin ottaisi tasauspyörästön keskitapin pois ja tekisi yhden pooriakselin, jonka työntää perämurikan läpi puolelta toiselle. Onko muita järkeviä vaihtohtoja? Mikä on optimaalinen akseliväli? Ajatuksena on ollut joku noin 2300-2400mm. Nykyisellään mulla suszukissa on vissiin 2330mm. Saako jarrut rakentaa traktori tyyppisenä, eli oma jarrupoljin molemmille puolin? Ja käsijarruksi kelpaa ilmeisesti linelock tyyppinen? Tässä muutamia kysymyksiä kommentoitavaksi. Mitähän muuta kannattaa huomioida?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sopisko auton nimeksi sitten "Tusinasuzuki"
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
||||
|
||||
![]()
seisonta jarrun tulee olla erillinen, käyttöjarruun nähden. ellei ole muuttunu, eli linelock ei kelpaa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
||||
|
||||
![]()
onkos toi laatikko jo kuinka sähkötoiminen?kempillä liimaa jumiin tasauspyörästön, kaikista varmin?
__________________
JOLMA Jokilaakson Maastoautoilijat Viimeksi muokannut vilenius : 21.12.2013 19:26 Perustelu: lisää mahtavia ehotuksia |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuo lukkoon hitsaaminen ei oikein houkuttele, koska ajan myötä hitsaus alkaa pikkuhiljaa irtoamaan ja siittä menee sitten automaattilaatikkoon metallia yms... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onkohan akselivälin muuttaminen ajon aikana sallittua? Kolmioilla olisi kohtalaisen helposti toteutettavissa tälläinenkin visio.... Vaan eipä taida olla sallittua tehdä. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Säädettävä akseliväli ei ole sallittu.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Nimihän tälle kikottimelle pitäisi keksiä, saisi tuon topicin otsikon laitettua kuvaamaan tätä projektia.
Entinen suzuki oli sulvo, johtuen suzukin ja volvon risteytyksestä. Nyt samalla kaavalla nimeksi tulisi Volvo ja mielestäni se ei ole oikein yksilöllinen nimi.. ![]() Baxxter antoi jo oman ehdotuksensa. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
pitäskö meidän istua siinä mustan laatikko läjän päällä ilta(talin oven edessä),
jos ei lopullista nimeä keksitä ni ainakin huonoja ideoita ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
onhan siinä suzukista vielä vähän muistoja niin prosuki sopis nimeks...
__________________
M.O.C |
#13
|
||||
|
||||
![]()
ProVo
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Eilisen päivän puuhastelut.
Pohjarungon tekoa. Etupäässä linkkien asemointia Takalinkkien asemointia Eiköhän etukardaani sovi juuri ja juuri elämään tuossa.... Pääkaaren suunnittelua |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Löyty kuvia puhelimesta.. Linkit on paikollaan. Jouset päädyin lopulta tilaamaan Profenderin 2.5 airshockit. Päädyin ilmaiskareihin niiden keveyden takia. yksi tolppa painaa 7kg, kun vastaava coilover painaa 18kg. reilu 40 kg kokonaispainoa vähemmän....
kuvia. Etulinkit Renkaita paikoilleen Jouset pohjassa tilanne. Ajokorkeus on 10 cm korkeampi. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
HÄJY ku kerran ootte sielt pohjamaalta. |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaampas taas muutama kuva tännekkin.
![]() Kaarikehikkoa ![]() ![]() Offroadtarvikkeelta pikatoimituksella iskarit. Profender 2.5 air shock. sekä 75mm bump stopit. ![]() ![]() Koeajo??? ![]() Jousituksen mallailua ja takatukia. ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]()
hyvältä näyttää! nousee promodissa hyvin tuo taso pikkuhiljaa...
__________________
M.O.C |
#20
|
||||
|
||||
![]()
joo jakolaatikkoa ei erikseen tule.
|
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Sika ajaa Possulla |
#22
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
#23
|
||||
|
||||
![]()
Lähempänäkin olisi pätevä tomaatti korjuri, kaustisella, olikohan jarmo kaustinen nimi
__________________
JOLMA Jokilaakson Maastoautoilijat |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Juur se.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Se hyvä puoli, jottei tartte noiden laatikon softien kanssa olla tarkka, kun niitä ei näihin ole olemassa... Ja laatikkoöljyäkin saa ihan normi varaosaputiikista. Ite todennu omassa Volgassa tuon Mobil ATF3309 EXCEPTIONALY HIGH PERFORMANCE OIL!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() olevan parasta kun alkaa kilometrit painamaan Just joo patalaiskassa dieselissä, jossa vielä turbiini on alkanu luistamaan!!!!!! Mutta edelleen mielenkiinnolla odotellaan millainen paketti tulee!!!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 | JiiPee | Chit-Chat | 1 | 19.01.2010 17:30 |
kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |
PM Trial Norjassa 2007 | Saija | Tapahtumat | 1 | 15.02.2007 17:25 |
kauden -06 trial tuloksista | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.10.2006 10:07 | |
Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |