Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Mä olen tästä kanssa samaa mieltä. Tiedän, että Spidereissa on kolmiot takana, mutta niillä onkin kaikilla sama kiusa, eli alkaa rynkyttään ja hypyttään pitkissä nousuissa. Eli kyl mää kans hetkisen vielä miettisin takapään tuentaa 
|
Tämä on monipiippuinen asia... Yritän saada tehtyä mahdollisimman matalan auton ja se tarkoittaa sitten sitä, että pohja on aika alhaalla. sitä mietin, että miten linkit kestää ja jääkö kanto tai kivi helposti johonkin väliin... Toisaalta ei tuossa nykyisessäkään Suzukissa sellaista ongelmaa ole ollut, vaikkei kolmioita olekkaan... Varmaan lopullinen pätös linkeistä pitää tehdä sitten, kun saa moottorin ja akselit asemoitua paikoilleen ja näkee miten ne sopii sinne...
Onkohan akselivälin muuttaminen ajon aikana sallittua? Kolmioilla olisi kohtalaisen helposti toteutettavissa tälläinenkin visio.... Vaan eipä taida olla sallittua tehdä.