![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut jaskapa : 22.02.2011 20:13 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Paskat ku tolppa ei sitte ollukkaa lämmittäny
![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut jaskapa : 24.02.2011 08:14 |
|
|||
|
|||
![]()
Voi paska, nyt näyttää pahasti siltä että kans pahvi on finaalissa
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
nosillalailla. mitense nytsilleen olliskansipahvi menny. joko käävit mittauta. tulleeko painetta kuinkapaljon jäähytys järjestelmään
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tuleeko startatessa savua piipusta? siitä nyt kannaattaa lähteä tutkimaan että puuttuuko aine vai sytytys...
onkos tuossa ihan jo boschin pumppu vaiko lisenssi kiki vai mikä? jos on noista jompikumpi niin hyvin voi olla tuon aikakauden perus vikoja mitä näissä euroopankin autoissa tuntuu olevan, että ei muuta kuin pumppu pajalle ja suuttimet myös tietysti tarkastaa... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut timeri : 01.03.2011 19:58 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jaahas tossa nyt on tullu semmone ilmiö et tuntus että tyhjäkäynnillä pikkusen pätkis, ajaessa ei ainakaan huomaa mitään. Mistähän moine vois johtuu
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ei mistään! kylläse siltä kuulostaa että vähän pätkis , varsinkin sillon kun jotokäynti on korotettuna. mulla kuuluu selvästi semmoinen niinku vähän pätkis ku on suora putki ilman äänenvaimentimia! ei se mitään vaarallista ole.... asiasta toiseen joko oot tulupannut egr:rän? kun sen tuluppaus hommelin oot teheny niin nykäseppä se alipaine letku pois mikä tulee kuulerinvieressä olevalle läppä sydeemille.ja tuluppaa se alipaine letku. mulla ainakin on kulukupuoli piristynyt kummasti ku nuo hommat tein. se läppä toimii niinpäin että kun auto on sammuksissa se on kokonaan auki,eli vähänniinkuin lepoasennossa auki, auto käynnissä ja kun sinne sitte jossain vaiheessa sitä alipainetta tulee niin se sulkeutuu, se on jotenkin tuohon egr systeemiin liittyvä juttu(aivan turha)no eioo,,,jos katastus ja kukkalakeilta kysytään. viisaintahan olisi irrottaa koko läppä mutta pahaksi onneksi ne ruuvit on just kuulerista päin ruuvattavissa eli ei auta jos pelekästää ahtoletkun irrottaa. noh 4kpl nn kokoisia pultteja auki ja sitte koko runko kouraan ja läppä akselista irti.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
entä koneen huohotus? meneekö sulla se vielä imusarjalle? minä oon senkin laittanut pihalle. joo tuota mistä ostit ja /tai millainen ruuvi se on minkä ostit? kerrohhan minkalaisia tuloksia sait aikaseksi! mutta onko siitä mitään hyötyä jos polttoaineen saantia ei saa lisättyä?? ostin tuossa itelle jo kesäksi renkulaisetkin datsuniin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Suutinvuoto?
Terve,
onkohan Patrossa korkea- vai matalapainesuuttimet? Vaikuttaisi V8 6,2 dieseleistä hankitun kokemuksen perusteella suutinvuodolta, eli läpäisee naftaa jatkuvasti, usein molempiin suuntiin (sisään ja ulos). Matalapaine dieselsuuttimet on helppo testata löysäämällä tyhjäkäynnin aikana jokaista suuttimen polttoaineputkea vuorollaan HIEMAN, se joka ei vaikuta käyntiin, on viallinen. Ilmanpuhdistin on vaihdettava ensimmäisenä, sillä sehän tukkeutuessaan vie vedot pois ja nostaa kulutuksen. Ajokaudella kannattaa puhdistaa suodatinta useinkin paineilmalla sisältä ulospäin suuntaan (ianoastaan). EGR-venttiili, tai sen ohjaustunnistimet (ainakin lämpötilantunnistin) tulee tarkastaa, muutoin kone karstoittuu, jos EGR-venttiili on auki kylmällä moottorilla. Jatkossa voimakkaasti karstoittunut moottori venyttää kannenpultit, joka aiheuttaa kansipahvivuodon, kannen vääntymistä ja halkeilua lämpökuormituksen takia mm. EGR-venttiili sijaitsee "kaasarin", eli imutorven sisällä tai takana. Hyvä huolto - huoleton ajo. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onko kellään mitään tietoo mitkä on patukan normaalit ahot? Asensin tossa ahtopainemittarin nii parhaillaa näytti 0.8
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
no miten se patrol nyt pelittää ? joko on onkelmat ratkaistu?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ja suunnittelin tossa ens kesälomien ratoks koneremonttii tohon ![]() Viimeksi muokannut jaskapa : 25.03.2011 17:14 |
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko patrollis on vero pakettiautona ? Kun mulle ei oo vie tullu verolappuja niin ajattelin et tietäs varautua !
LINNA |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On se yli 300€, olikohan 360 tai jotain en muista varmaksi. |
|
||||
|
||||
![]()
380€ ! tuli eile laput..
|
|
|||
|
|||
![]()
nooh mitenkässe jaskapan patrolli pelittää vaa joko oot pistäny sen paaliin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tuo ZD30DDTi-koneella ja automaagilla. Noin äkikseltään vähien kokemuksian perusteella autossa ei oo mitään yhtäläisyttä Y60 kanssa
![]() Kulutukset normi matka-ajossa 10-11 luokkaa ja kanttipyörityksessä 14-15 luokkaa. -P- Lainaus:
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 27.06.2011 17:22 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja sitten niissä Y61 ssä joissa 2.8 TD kone niin on sama käsittääkseni vain hieman päivitettynä, sekä laatikko ja jakolaatikko täysin sama kuin 2.8 TD Y60, mutta niissäkin on eroja sitten että mihin maahan on alunperin maahantuotu auto, kun ainakin saksaan uutena tulleissa ei oo ulosottoa kylessä niin laatikko on aivan täysin erilainen ulkoapäin tarkasteltuna. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Terrano vm -91 kokemuksia | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.02.2010 15:22 |
Nissan king kokemuksia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.10.2009 20:57 |
Nissan Navara kokemuksia | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.09.2009 12:36 |
Nissan terrano 2,7 td Gsx vm.94? kokemuksia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.06.2008 14:31 |
Patrol/Trooper kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.08.2007 08:15 |