Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2011, 19:52
timeri timeri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 20.02.11
Sijainti: muhos
Viestit: 9
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Joo kyllähän se savua puskee. En tosta pumpusta kyllä oo aivan varma, mutta jotenki semmone kuva on että ois bochilainen Joo ja pumpum ja suuttimet ajattelinkin huoltaa tossa lähiaikoina Jossain kuulostas että ois vähän ohi vuotoo kun kunnolla alkaa ahtamaan niin alkaa kuulumaan ihme puhina, pitänee viikonloppuna tutkii paremmi.
eipäse oo possilainen vaan joku nissanin oma sysyteemi(ei hyvä) mutta onpahan kuitenkin! mitä venttiilin välysten loppumista ne tarkotti???? ja missä ilmauksessa vika?? tarkottikone että se saa ilmoja jostain?? oothan tarkastanut polttoaineen paluuletkut ettei niissä oo murtumia. aiheuttaa just semmosta että saa seisokin jäläkeen pitempään tarttailla ku polttoaine linjat valuu kuiviksi! ja onhan po-aine suodatin kunnolla kiinni, ja kumitiiviste oikein ettei sietä vetele ilimoja. kato ainakin nyt ensiksi semmoset enneku alat pumppua ja suuttimia mihinkään huoltoon viemään.. mulla ajettu 380000. eikä mitään kansi eikä pumppu/suihku remontteja oo tarvinu tehä!!!


Viimeksi muokannut timeri : 01.03.2011 19:58
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.03.2011, 21:02
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timeri Näytä viesti
eipäse oo possilainen vaan joku nissanin oma sysyteemi(ei hyvä) mutta onpahan kuitenkin! mitä venttiilin välysten loppumista ne tarkotti???? ja missä ilmauksessa vika?? tarkottikone että se saa ilmoja jostain?? oothan tarkastanut polttoaineen paluuletkut ettei niissä oo murtumia. aiheuttaa just semmosta että saa seisokin jäläkeen pitempään tarttailla ku polttoaine linjat valuu kuiviksi! ja onhan po-aine suodatin kunnolla kiinni, ja kumitiiviste oikein ettei sietä vetele ilimoja. kato ainakin nyt ensiksi semmoset enneku alat pumppua ja suuttimia mihinkään huoltoon viemään.. mulla ajettu 380000. eikä mitään kansi eikä pumppu/suihku remontteja oo tarvinu tehä!!!
Kyllähän minä oon noita putkia tarkistellu ja suodattimenkin oon ottanu irti moneen kertaan ja katellu et on kunnolla. Mutta pitää ottaa nyt viikonloppuna suurempaan syyniin että mikä on vikana. Ja tuskinpa siinä mitään vikaa ilmauksen kanssa on kun saa seisoo vaikka viikon mutta kuhan kone on lämpöne niin lähtee käyntiin ihan ilman mitään taisteluita. Vikakooditkaan ei antanu mitään. Mut jospa siitä nyt joku vika löytys kun aikase ehtii
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.03.2011, 16:42
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Jaahas tossa nyt on tullu semmone ilmiö et tuntus että tyhjäkäynnillä pikkusen pätkis, ajaessa ei ainakaan huomaa mitään. Mistähän moine vois johtuu
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2011, 17:46
timeri timeri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 20.02.11
Sijainti: muhos
Viestit: 9
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Jaahas tossa nyt on tullu semmone ilmiö et tuntus että tyhjäkäynnillä pikkusen pätkis, ajaessa ei ainakaan huomaa mitään. Mistähän moine vois johtuu
ei mistään! kylläse siltä kuulostaa että vähän pätkis , varsinkin sillon kun jotokäynti on korotettuna. mulla kuuluu selvästi semmoinen niinku vähän pätkis ku on suora putki ilman äänenvaimentimia! ei se mitään vaarallista ole.... asiasta toiseen joko oot tulupannut egr:rän? kun sen tuluppaus hommelin oot teheny niin nykäseppä se alipaine letku pois mikä tulee kuulerinvieressä olevalle läppä sydeemille.ja tuluppaa se alipaine letku. mulla ainakin on kulukupuoli piristynyt kummasti ku nuo hommat tein. se läppä toimii niinpäin että kun auto on sammuksissa se on kokonaan auki,eli vähänniinkuin lepoasennossa auki, auto käynnissä ja kun sinne sitte jossain vaiheessa sitä alipainetta tulee niin se sulkeutuu, se on jotenkin tuohon egr systeemiin liittyvä juttu(aivan turha)no eioo,,,jos katastus ja kukkalakeilta kysytään. viisaintahan olisi irrottaa koko läppä mutta pahaksi onneksi ne ruuvit on just kuulerista päin ruuvattavissa eli ei auta jos pelekästää ahtoletkun irrottaa. noh 4kpl nn kokoisia pultteja auki ja sitte koko runko kouraan ja läppä akselista irti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.03.2011, 19:32
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timeri Näytä viesti
ei mistään! kylläse siltä kuulostaa että vähän pätkis , varsinkin sillon kun jotokäynti on korotettuna. mulla kuuluu selvästi semmoinen niinku vähän pätkis ku on suora putki ilman äänenvaimentimia! ei se mitään vaarallista ole.... asiasta toiseen joko oot tulupannut egr:rän? kun sen tuluppaus hommelin oot teheny niin nykäseppä se alipaine letku pois mikä tulee kuulerinvieressä olevalle läppä sydeemille.ja tuluppaa se alipaine letku. mulla ainakin on kulukupuoli piristynyt kummasti ku nuo hommat tein. se läppä toimii niinpäin että kun auto on sammuksissa se on kokonaan auki,eli vähänniinkuin lepoasennossa auki, auto käynnissä ja kun sinne sitte jossain vaiheessa sitä alipainetta tulee niin se sulkeutuu, se on jotenkin tuohon egr systeemiin liittyvä juttu(aivan turha)no eioo,,,jos katastus ja kukkalakeilta kysytään. viisaintahan olisi irrottaa koko läppä mutta pahaksi onneksi ne ruuvit on just kuulerista päin ruuvattavissa eli ei auta jos pelekästää ahtoletkun irrottaa. noh 4kpl nn kokoisia pultteja auki ja sitte koko runko kouraan ja läppä akselista irti.
Just joo, selvispä sekin En oo vielä tulpannu, eilen kävin ostaa uuden imusarjan tiivisteen niin viikonloppuna aatelin tulpata ja putsailla samalla ton imusarjan. Pitänee repiä samoin tein se läppäkin sieltä hemmettiin. riittäkös se jos sen läpän ottaa vaan pois vai onko se tukittava se letkukin? ja tuli tossa hetken mielijohteesa ostettuu ruuvi tolle turbolle jos vaikka sais ahtoja nostettuu :P Mut tiiä kehtaanko nyt vielä etes asentaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2011, 22:03
timeri timeri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 20.02.11
Sijainti: muhos
Viestit: 9
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Just joo, selvispä sekin En oo vielä tulpannu, eilen kävin ostaa uuden imusarjan tiivisteen niin viikonloppuna aatelin tulpata ja putsailla samalla ton imusarjan. Pitänee repiä samoin tein se läppäkin sieltä hemmettiin. riittäkös se jos sen läpän ottaa vaan pois vai onko se tukittava se letkukin? ja tuli tossa hetken mielijohteesa ostettuu ruuvi tolle turbolle jos vaikka sais ahtoja nostettuu :P Mut tiiä kehtaanko nyt vielä etes asentaa.
no tuota se nyt taitaa siinävaiheessa olla ihansama jos sen läpän irrottaa . mutta jätä kumminkin se alipaineletku siihen kelloon kiinni. ite otin vain letkun irti ja tuluppasin sen. sitä kelloahan ei tietenkään tarvi tulupata.
entä koneen huohotus? meneekö sulla se vielä imusarjalle? minä oon senkin laittanut pihalle. joo tuota mistä ostit ja /tai millainen ruuvi se on minkä ostit? kerrohhan minkalaisia tuloksia sait aikaseksi! mutta onko siitä mitään hyötyä jos polttoaineen saantia ei saa lisättyä?? ostin tuossa itelle jo kesäksi renkulaisetkin datsuniin suapa nähä miten tuo kottero jaksaa 33 tuumasilla kulukia....
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan Terrano vm -91 kokemuksia Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 03.02.2010 15:22
Nissan king kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 19.10.2009 20:57
Nissan Navara kokemuksia gikseri Tekniikka & Jutustelu 5 28.09.2009 12:36
Nissan terrano 2,7 td Gsx vm.94? kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 28.06.2008 14:31
Patrol/Trooper kokemuksia Tekniikka & Jutustelu 1 30.08.2007 08:15


Sivu luotu: 08:51 (GMT +2).