![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Näinhän se on, rakentelussa tullaan päättymättömään loppukierteeseen, kun mikään ei riitä, toi Ford 8.8 ratkaisee aikas monta ongelmaa ja on toimiva.
Itse menen alkuperäisillä akseleilla niinkauan kuin niitä riittää, vaihdetaan sitten kun tulee ajankohtaiseksi, mutta varastoon pitää valmiiksi hankkia ettei tarvi silloin etsiä kun akseli tai jokin muu osa on hajonnut.
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Metsään Daihatsu Ferozalla? Akseli swappi yms. | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.03.2010 09:00 | |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
M/XJ Cherokeen osaa... | timmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 17.12.2007 09:08 |
O: XJ Cherokeen taka-akseli stopparit: Ostettu | Killman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.08.2007 20:05 |
Akseli swappi kavennetulla akselilla | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2007 21:29 |