![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kaverilla merimoottori jonka tyyppi-ominaisuutena on ylikuumeneminen. Samasta perusmoottorista otettu 46-88hv tehoa. Kuumenee armotta jos ajaa täysillä kierroksilla vähänkin pitempää. Kesällä kun merivesi on lämmintä ja paskaa tarttunut pohjaan niin alkaa kuumenemaan jo ihan matka nopeuksilla. Joutuu ajamaan defrosteri päällä
![]() Water-wetteriä (kun on niinkin halpaa) sille sanoin että kokeilee mutta on viellä kokeilematta. Olisi kiva kuulla ihan oikeesti jos jollain ois tästä tai water-wetteristä ihan oikeeta kokemusta. Samoinhan tuota voisi ajatella niin päin että lämppärin kennohan pitäisi antaa lisää lämpöä. Oisko näistä aineista joku saannut apua lämpöä hyttiin? Mm. just noi vagit ja fiatin pakut yms... -sami- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdytinneste +muut nesteet. | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 04.10.2002 19:13 |