Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.12.2012, 20:43
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Kaivetaan tämä rengasjuttu esiin lumesta.

Nyt on sitten kokemusta noista Insoista muutaman sata kilometriä. Kiillotetulla risteysalueella pyrkii Hilun perä irtoamaan (takavedolla ajettaessa) ja nousemaan rinnalle. Nelivetoisena menee huomattavasti paremmin.

Lumisella tiellä ei ole mitään pito- tai veto-ongelmia etenkään nelikolla ajettaessa. Sitten ihan perusmaantiellä, jossa on paljas asfaltti mutta pikkasen jotain hilettä pinnassa, tuntuu pitävän ihan hyvin. Metsässä menee hyvin, ihan siihen asti kunnes loppuu maavara.

Loppupäätelmä: Insa Sahara on jonkinmoinen talvirengas nelikolla ajettaessa lumisella tiellä tai metsässä. Ei parhaimmillaan jäällä.
Mites pysähtyminen kun tulee äkkinäinen tilanne?
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
 

Luokat
mutarengas, stron, talvirengas


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lunastus vai ei battis Tekniikka & Jutustelu 23 18.02.2008 12:52
Takuuseen vai ei? Nerd-O Chit-Chat 33 31.10.2007 20:55
ohjausiskari vai ei?? Tekniikka & Jutustelu 6 27.06.2005 10:49
Astinlauta vai ei Kupla Tekniikka & Jutustelu 3 02.03.2004 19:38
Vetokoukku vai ei? Modified Tekniikka & Jutustelu 17 08.02.2004 11:06


Sivu luotu: 07:45 (GMT +2).