![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Ties kuinka paljon tuollakin on ajettu että tuo osa on lillunu tuolla, vaihteissa ei ole ollut onkelmaa muutaku lämpeneminen, luulen että sekin johtu nuista vanhoista öljyistä ja sen vähyydestä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei öljyjt vanhuuttaan liiemmin lämpene, vaan ylirasituksesta tai siitä että joku paikka ei toimi oikein (= käytännössä kuitenkin niin että tällöin muuntimesta luistaa liikaa ja öljyt kuumenee).
Kuinkas tummat öljyt laatikosta tuli ulos, ja haisiko palaneelta vai ihan normi atf:n aromi? Jos oli kovinkin ruskeaa ja haisi palaneelta niin voi hyvin olla laatikkoremppa tiedossa. Tosin eipä siellä pitäisi lukkorenkaan pätkiä muutenkaan olla, ei ne niitä huvikseen laatikkoon laita. Ainakin kitkapakkojen kiinnipitämisessä noita käytetään, täytyis ettiä oikean lodjun korjausohje niin voisi vähän tutkailla.. Edit: niinja liiallinen öljyn vähyys yleensä ilmenee lähinnä laatikon outona toimintana, vaihteet ei kytkeydy tjsp..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 09.11.2012 10:15 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, nyt löytyi ainakin yksi aiheeseen sopivampi manuaali:
http://www.colorado4wheel.com/manual...sel/ewj_21.pdf Tuolta kattoen näyttäsi juuri tuolla olevan ainakin kitkapaketteja kasassa pitämässä lukkorenkaita, muutamaa eri mallia. edit:mitä tuohon osittain ulkona olevaan pulttiin tulee, niin ainakin sivulla 21-80 Park/ neutral- position switchin vieressä näkyy tuo ko. pultti ja on kuvassakin vain osittain sisällä. Jos oikein tulkitisin (vaihdelaatikkoa omin silmin näkemättä) niin sanoisin että sivulla 21-93 kuvassa 121 olisi tuo pultti, throttle pressuren säätöruuvi. Siksi siinä on siis nuo siniset lukitteetkin, että ei itsekseen liiku mutta pystyy säätämään ![]() edit2: en äkkipäätään löytänyt muualta laatikon sisältä noita lukkorenkaita kuin kitkapakettien kasassa pitämiseen. Siinä voisi olla ihan järkiperäinen siihen että laatikko ylikuumenee ja liemet menneet ruskeiksi jos toisesta kitkapaketista uupuu lukkorengas ja paketti ei ihan tahdo pysyä kasassa. Tämä nyt on vain spekulaatiota, mutta ainakin valistunut arvaus ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 09.11.2012 11:22 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
|||
|
|||
![]()
mikähän tässä mättää kun ensaa autokäynnissä mittatikkua kastumaan kun sieltä täältä vähän. sammulleen taas yli rajan... ja näkyy selvästi raja. onko vieläkin 6 litran lisäyksen jälkeen liian vähän?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
WJ jarru onkelma? | Jeepp | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.08.2012 08:34 |
Wj Jeeppi | Jeepp | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.10.2010 10:01 |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
wj umpiot | _Jone_ | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.01.2010 23:18 |
WJ's 4x4 sivut | ZeiZei | Linkit | 0 | 29.03.2006 20:26 |