![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ihan mielenkiinnosta,millä ilveellä sie tankin sisään menit laittamaan liittimen kiinni?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
no ei siellä sisällä nyt muita piuhoja mene kun noi pumpun johdot mitkä näkyy tossa ylemmässa tankkiyhdehäkkyrässä, se vain käteen sieltä...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei Rytari sinne tankkiin menny, irroitti anturi/pumppuyksikön ja laittoi johdon kiinni ja yksikkö takaisin!! Ja on siellä pumpun lisäksi samassa sen anturin johto...
__________________
Killing time is not murder |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Paikallinen korjaamo sai hieman jo paikannettua vikaa.
Auto kuuleemma käy normaalisti kun vaan avain on startti asennossa. Startti ei kuitenkaan pyöritä konetta. Eli joko virtalukon pohjassa,releessä tai boksissa vika. Toivottavasti joku rele ![]() Maksoin nimittäin kyseiseen korjaamoon perjantaina 680€ laskun,ei huvittas mitää uutta mätkyä ottaa. Laskusta oli kylläkin osia 455€:n edestä. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jaa sä olet saanut ostaa oman auton korjaamolta ![]() virtalukon pohja vois olla hyvä vaihtoehto eikä kallis kokeillakkaan ihan... toki se kannattaa ensin mitata mittarilla ![]() STANDARD MOTOR PRODUCTS Part # US105T T-Series w/ Tilt Wheel € 4.13 ton näkönen osa rattipylvään putken päällä siellä kojelaudan alla... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Xj:n käynti, tai oikeastaan käynnistys ongelmaa olis tuossa omassakin.
Eli vm. -00, 2.5 td on kyseessä ja ongelma on että Jeeppi ei meinaa käynnistyä. Muutamassa päivässä auto vajosi katatoniseen tilaansa, eli pe, la aamuina jouduin hehkuttamaan useampaan kertaan ennen kuin sain käyntiin, Su aamuna meni jo useampia minuutteja startaillessa, ja lopulta Ma aamuna ei lähtenyt enää ollenkaan käyntiin. Lämpöisenä Jeeppi käynnistyy moitteetta, käy ja kukkuu. Tämä siis viime viikolla. Autoa tallille siirtäessä kokeiltiin käyntiin ja lopulta kun akku alkoi jo antamaan hyytymisen merkkejä, korahti Jeeppi tulille, kävi kuin vanha Taavetti hetken, eli kaiketi lähti vajailla käyntiin, tasaantui sitten ja ajoin tallille. Hehku vika siis tuli mieleen ja mittailtiin virran kulkua hehkuissa ja tulpanjohdoista, virta kulki, mutta epäiltiin hehkujen vaajaa toimintoa, joten eilen vaihdoin uudet hehkut. Auto oli siis kerennyt seisomaan useampia päiviä. Uusien hehkujen jälkeen lähti vasta kolmannella starttaus yrityksellä käyntiin, ei liiemmin savutellut ja kävi hyvin. Käynnistelin vielä perä jälkeen muutaman kerran ja lähti hyvin käyntiin. Sitten auto seisoi sammuksissa n.10min ja ei enää lähtenyt ollenkaan käyntiin. Meinasin nyt seuraavaksi vaihtaa polttoaine suodattimen (ei ole vaihdettu pariin vuoteen), josko vika olisi polttoaineen saannissa. Hieman kummallinen häiriö kuitenkin, olisiko kellään ideoita? Koitin täältäkin etsiskellä aiheesta threadia, mutta vähänlaisesti tuosta 2.5 td:stä juttua, veikkaan että se tulee kylläkin muuttuman tämän oman Jeeppini myötä ![]() -B- |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tässä sairaslomalla oleskellessa on tullut luettua foorumilta sitä sun tätä jeep:stä,viimeset kaks päivää majoittunu täällä
![]() Lukasinkin jostain mitä kannattaa laittaa perää jos kitka ei meinaa pitää,en vaan muista huonostikkaan mitä sinne piti laittaa enkä jaksaisi etsiä tietoa uudestaan kun siihen saattaa mennä seuraavat kaksi päivää. Sitten jos vielä sais noita teknisiä tietoja autostani niin ei tartteis aina miettiä mikä koskettaa ja mikä ei. Eli auto on 1992 jeep cherokee 4.0 autom. Mikä laatikko,perät ja onko kyseessä HO-kone? (HO?) Sitten noista lämmöistä olikin asiaa aika lailla mutta en saanut päähäni miten on niin suuret erot kuin jollain lämmöt on 80-90 astetta ja jollain se melkein 100 astetta. Itse kuulun tähän melkein 100 astetta luokkaan,molemmat flektit huutaa eikä lämmöt kyllä laske yhtään vaikka miten laittas kuumaa puhaltamaan. Noh,ei kait sillä niin väliä ole kunhan ei keitä ![]() Voisko joku vielä laittaa muutaman kuvan pohjan panssaroinnista niin ei tartteis omasta päästä ruveta väsäämään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |