![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyseessähän on 4l bensa vm.-92. Kaikki piuhat ja letkut on paikallaan,ainakin tunnin katselulla. Kaverikin epäili kampiakselin asentotunnistimen vikaa. Pumppuhan ei ole tankin sisällä vaan alla,ainakin miun autossa..oli ainakin vielä viikko sitten ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sen ainakin pitäis olla tankin sisällä!! Joku vaihtanu siihen jonkun muun pumpun, eihän se edes mahdu tankin alle (tai mahtuu joo, mutta käy kyllä kiviin kiinni...).
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
||||
|
||||
![]() varma kanssa että on 92.. eli H.O koneinen? http://www.cherokeeforum.com/f51/testing-cps-5563/ tossa ohjetta jos lontoo taipuu juu, hieman aasinsiltaa bensapumpuista mutta alkuperäinenhän on jompi kumpi noista pumpuista, en oikein tiedä millä järjellä noita on laitettu, ehkä jamantti tietää mutta mulla ittellä ainakin oli juurikin tuo alempi, bochin pumppu orkkiksena, se on hieman lyhyempi ja toisesta pästä kapeampi kun toi ylempi (orkkiksena walbron pumppu) mikä on koko matkan samaa pötköä, hintaeroa noilla ei tainnut olla kun 3 taalaa, tosin toisessa tuli noi tankkihimmelitkin mukana (ja se oli muistaakseni se halvempi, 46 € tienoilla, bochilainen oli 49€) en etukäteen tiennyt kumpi omassa on niin tilasin sitte molemmat mutten kuiteskaan tarvinnut kumpaakaan kun oli vain liitin irti pumpusta tankin sisällä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta,millä ilveellä sie tankin sisään menit laittamaan liittimen kiinni?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
no ei siellä sisällä nyt muita piuhoja mene kun noi pumpun johdot mitkä näkyy tossa ylemmässa tankkiyhdehäkkyrässä, se vain käteen sieltä...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei Rytari sinne tankkiin menny, irroitti anturi/pumppuyksikön ja laittoi johdon kiinni ja yksikkö takaisin!! Ja on siellä pumpun lisäksi samassa sen anturin johto...
__________________
Killing time is not murder |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Paikallinen korjaamo sai hieman jo paikannettua vikaa.
Auto kuuleemma käy normaalisti kun vaan avain on startti asennossa. Startti ei kuitenkaan pyöritä konetta. Eli joko virtalukon pohjassa,releessä tai boksissa vika. Toivottavasti joku rele ![]() Maksoin nimittäin kyseiseen korjaamoon perjantaina 680€ laskun,ei huvittas mitää uutta mätkyä ottaa. Laskusta oli kylläkin osia 455€:n edestä. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jaa sä olet saanut ostaa oman auton korjaamolta ![]() virtalukon pohja vois olla hyvä vaihtoehto eikä kallis kokeillakkaan ihan... toki se kannattaa ensin mitata mittarilla ![]() STANDARD MOTOR PRODUCTS Part # US105T T-Series w/ Tilt Wheel € 4.13 ton näkönen osa rattipylvään putken päällä siellä kojelaudan alla... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |