![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kai tuo vesiruutta alkaa tulla kyseeseen jossain tuhannenkaakin paremmalla puolella ja missään tuotanto vehkeessä sitä ei taida olla...Eikä se korjaa mitään alavääntöä ellei se perhanan turbo pyöri vielä ja tee sitä ahtopainetta. Sisun ahdin?? Vuoden 77 kontiosisusta?? Jos ei osia enää saa.?? Pyörii varmaan maailman tappiin saakka vaikka pitäisit koko ajan kaasun pohjassa mutta ei sillä kuuhun mennä eikä sitä ole siihen suunniteltukkaan(kait ![]() ![]() Kuten tuolla on jo todettu niin hommaa siihen oikea ahdin ja cooleri niin alkaa tapahtua.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No asia ei siitä miksikään muutu.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
joo elikkäs siitä turbosta "tietoja"... en sit tiedä mikä on faktaa, kun en noita puhaltimia ulkonäöillä pysty tunnistamaan...
rekisteri otteessa lukee schwitzer serial nro 4C82-7, mut turbon kyljessä oleva "tyyppikilpi" kertoo muuta. siinä on numerosarja 307124 ja alla lukee holset ![]() se on tietysti ruuvilla se lätkä kiinni, et onko vaihdettu, en tiä... ja coolerin mitat on 560*300*75 suurinpiirtein.... ![]() pumpustakaan en tiedä mikä se oikein on. hj61:sen vakio pumppu...
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kuusykkösen pumppu on jo ihan hyvä lähtökohta, se vain pajalle että alkaa keitto liikkua...
Olisko tuo leimattu svitserillä ja sitten laitettu holsetti... Mulla olis oikein vähän ajettu hukkaporttivikainen(vivun hitsaus irti akselista) B&W joka riittää varmasti tuonne kolmensadan nurkille dieselissä ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt täytyy sanoo, ettei osaa sanoo. Voi hyvinkin olla se kontion/karhun ahdin kultaiselta 70-luvulta.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ei kuulu kyllä tämän aiheen alle ihan 100 prosenttisesti, mutta kysytään kuitenkin. Hj61 näyttää vuotavan öljyä aika reilusti jostain turbon lähettyviltä. Kysymys kuuluukin, että mikä sieltä yleensä pettää? Vuotaako yleensä jostain letkun juuresta vai mistä? Öljyä tulee niin, että maahan asti valuu. Kaikki tiivisteet suosiolla uusiksi?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pienimmillään siellä on joku klemmari tms. liitos löysällä ja mahdollisesti "lähöillään". Tai letkussa murtuma tai... ... mutta tuskin mitään mikä korjaantuisi itsestään, paitsi siten että öljyt on pitkin motaria,kiertokanki kyljestä ulkona,ja pelastuskolhoosi tarjoamassa 1300 egen laskua öljyntorjunnasta...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ct20 turbosta? | Wheelback | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.02.2010 21:04 |
4 runnerin turbosta?? | Hailux | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.08.2007 15:30 |
TURBOSTA kukatietää? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.01.2007 17:09 |
Infoa KKK turbosta? | Eskimo | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.12.2006 15:24 |
LäJä turbosta | Charles.W | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.07.2006 21:16 |