Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2012, 15:46
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Kai tuo vesiruutta alkaa tulla kyseeseen jossain tuhannenkaakin paremmalla puolella ja missään tuotanto vehkeessä sitä ei taida olla...Eikä se korjaa mitään alavääntöä ellei se perhanan turbo pyöri vielä ja tee sitä ahtopainetta.

Sisun ahdin?? Vuoden 77 kontiosisusta?? Jos ei osia enää saa.?? Pyörii varmaan maailman tappiin saakka vaikka pitäisit koko ajan kaasun pohjassa mutta ei sillä kuuhun mennä eikä sitä ole siihen suunniteltukkaan(kait).

Kuten tuolla on jo todettu niin hommaa siihen oikea ahdin ja cooleri niin alkaa tapahtua.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.03.2012, 18:13
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Sisun ahdin?? Vuoden 77 kontiosisusta?? Jos ei osia enää saa.?? Pyörii varmaan maailman tappiin saakka vaikka pitäisit koko ajan kaasun pohjassa mutta ei sillä kuuhun mennä eikä sitä ole siihen suunniteltukkaan(kait).
1977 ei tehty enää kontioita, ne oli jo karhuja silloin. Ja schwitzerin ahtimet tuli valmetille vasta vuonna 1989. Vanhempien koneiden ahtimet oli holsetteja.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.03.2012, 21:29
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
1977 ei tehty enää kontioita, ne oli jo karhuja silloin. Ja schwitzerin ahtimet tuli valmetille vasta vuonna 1989. Vanhempien koneiden ahtimet oli holsetteja.
Sviddu arvasin että käy näin...Ekaksi kirjoitin notta karhu sisusta mutta korjasin kontioksi...

No asia ei siitä miksikään muutu.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.03.2012, 21:46
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.681
Perusasetus

joo elikkäs siitä turbosta "tietoja"... en sit tiedä mikä on faktaa, kun en noita puhaltimia ulkonäöillä pysty tunnistamaan...
rekisteri otteessa lukee schwitzer serial nro 4C82-7, mut turbon kyljessä oleva "tyyppikilpi" kertoo muuta. siinä on numerosarja 307124 ja alla lukee holset
se on tietysti ruuvilla se lätkä kiinni, et onko vaihdettu, en tiä...
ja coolerin mitat on 560*300*75 suurinpiirtein....
pumpustakaan en tiedä mikä se oikein on. hj61:sen vakio pumppu...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.03.2012, 22:57
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Kuusykkösen pumppu on jo ihan hyvä lähtökohta, se vain pajalle että alkaa keitto liikkua...

Olisko tuo leimattu svitserillä ja sitten laitettu holsetti...

Mulla olis oikein vähän ajettu hukkaporttivikainen(vivun hitsaus irti akselista) B&W joka riittää varmasti tuonne kolmensadan nurkille dieselissä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.03.2012, 23:08
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Nyt täytyy sanoo, ettei osaa sanoo. Voi hyvinkin olla se kontion/karhun ahdin kultaiselta 70-luvulta. Ei oo noi holsetit oikein tiedossa...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.05.2012, 19:08
juzzi77 juzzi77 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.11
Sijainti: Turku
Viestit: 43
Perusasetus

Ei kuulu kyllä tämän aiheen alle ihan 100 prosenttisesti, mutta kysytään kuitenkin. Hj61 näyttää vuotavan öljyä aika reilusti jostain turbon lähettyviltä. Kysymys kuuluukin, että mikä sieltä yleensä pettää? Vuotaako yleensä jostain letkun juuresta vai mistä? Öljyä tulee niin, että maahan asti valuu. Kaikki tiivisteet suosiolla uusiksi?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.05.2012, 19:25
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juzzi77 Näytä viesti
Ei kuulu kyllä tämän aiheen alle ihan 100 prosenttisesti, mutta kysytään kuitenkin. Hj61 näyttää vuotavan öljyä aika reilusti jostain turbon lähettyviltä. Kysymys kuuluukin, että mikä sieltä yleensä pettää? Vuotaako yleensä jostain letkun juuresta vai mistä? Öljyä tulee niin, että maahan asti valuu. Kaikki tiivisteet suosiolla uusiksi?
Ei kun paikanna se vuoto ensin ja heti ja korjaa se.

Pienimmillään siellä on joku klemmari tms. liitos löysällä ja mahdollisesti "lähöillään". Tai letkussa murtuma tai...
... mutta tuskin mitään mikä korjaantuisi itsestään, paitsi siten että öljyt on pitkin motaria,kiertokanki kyljestä ulkona,ja pelastuskolhoosi tarjoamassa 1300 egen laskua öljyntorjunnasta...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ct20 turbosta? Wheelback Tekniikka & Jutustelu 1 18.02.2010 21:04
4 runnerin turbosta?? Hailux Tekniikka & Jutustelu 3 25.08.2007 15:30
TURBOSTA kukatietää? hoojii Tekniikka & Jutustelu 12 02.01.2007 17:09
Infoa KKK turbosta? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 10 04.12.2006 15:24
LäJä turbosta Charles.W Tekniikka & Jutustelu 3 24.07.2006 21:16


Sivu luotu: 15:27 (GMT +2).