![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() aajoo... ![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
hiukan palatakseni tuohon vesiruuttaan niin ymmärtääkseni ainakin bensiiinilaitteissa tuo alentaa nakutuskynnystä,eli kestää enemmin ahtoja ilman nakuutusta. miten tuo on riisseleissä?
![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
no tuon linkin takaa löytyvän tarinoinnin jälkeen, vesiruisku ei nyt sit tunnu taas hirveen huonolta vaihtoehdolta. mulla on joku pirun vanha se turbo. yks "puhallin-fiksari" katto sitä ja kehu, että hyvä puhallin, mut ei saa kuulemma enään varaosia. moottori on hj61:sen. kait mun pitää sellainen ruisku hankkia ja asentaa, ja laittaa tänne tarinaa sen toimivuudesta, hyödyistä ja haitoista... katotaan nyt mistä sen hankin, jos jollain olis hyvästä järjestelmästä tietoo, niin suositukset otetaan vastaan. hakusessa olis siis hyvä, halpa ja kestävä
![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Annas nyt vähän niitä perustietoja.
- millä kierroksilla alkaa vetämään kunnolla? - onko ruiskupumppu vakio? - mitä siinä ahtimen kyljessä lukee? Puhuit sisun ahtimesta, tarkoitat siis sisu dieseliä etkä sisu kuorma-autoja? Valmet/sisu diesel moottoreista löytyy monen tyyppistä svitseriä. S1, S2, S100, S200, S300, S400 jne. Epäilen vahvasti että tuo ahdin olis S200. Sitä on käytetty eri kokoisina (6.6 litraa) 110 hv - (7.4 litraa) 250 hv malleissa. Tuommoinen pieni S200 voisi toimiakkin hojon koneessa, mutta isomman pään S200 on jo melkoinen mötkäle 4 litran koneeseen.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kuten aijemmassa viestissäkin jo vihjattiin se turbo pitää mitottaa niille tehoille mitä siitä halutaan ei yhtään yli eikä alle ni lähtökohtasesti pitäs toimia halutulla tavalla. turbotkin on jo kehittiny jonku verran että kannattaa harkita mistä puhaltimesta lähtee modaamaan parhaimman lopputuloksen saamiseksi. jos taas halvalla pitää päästä ni selvität sen ahtimes mallin jos siihen löytyis pienempää pakopesää. ja värkkäät erillisen hukkiksen jos ei löydy portillisia pesiä ?
mutta mitää vesi ruiskuja on turha lähtee virittelee, ei käyny selväks oliko sulla coolerii mut sellasen virittelet mieluummin ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ct20 turbosta? | Wheelback | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.02.2010 21:04 |
4 runnerin turbosta?? | Hailux | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.08.2007 15:30 |
TURBOSTA kukatietää? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.01.2007 17:09 |
Infoa KKK turbosta? | Eskimo | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.12.2006 15:24 |
LäJä turbosta | Charles.W | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.07.2006 21:16 |