![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() on mullakin aika paljon tilaa siellä keulan alla nytten ja ei oo hitsattu jumiin
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Meinaatko siis "jäykistää" hitsailemalla risukeulan ja sitten jousittaa sen koko kötöksen niinkuin jäykän akselin. Mielenkiintoista.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostaa oikeastaan ihan hyvältä idealta, "loivakulmainen porttaaliakseli".
Hiukan voi olla haastavaa tehdä tarpeeksi tukeva, että olisi vielä vetoakselit ja 4? vetoniveltä vaihdettavissa ilman rälläkkää. On sitä varmaan paljon turhempaankin aikaa tuhlattu joten tsemppiä. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
vaan tulee kai siitä ihan hulvattoman korkee kun jäykistää akseliston/murikan ja jousittaa sit sen...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuli viä mieleen että monilla on ongelmia jäykän ja suoran akselin kohdalla etuperseen ja öljypohjan kosketusherkkyydestä.
Tässähän se kyllä korostuu. Moottori takaluukkuun? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän tässä on se maatakaavan hyvä idea???
Jos pitää saada joustoja niin mitä jos sen etukelkan tekisi keinuvaksi??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Parhaimmillaan saa ehken jäykän akselin joustot ja ilmaa murikan alle, jota ei jäykällä akselilla pahemmin ole.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni vastaava toteutettu ainakin yhteen SRC-autoon jokunen vuosi takaperin. Oli muistaakseni wrc Corollan näköinen auto johon oli Volvon multi-link perä jäykistetty jollain apurungolla. Vauhdin-maailman krossi-auto vertailussa siitä taisi olla, saatan muistaa kyl ihan väärinkin.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Vai haetaanko tässä sauvojen tilalle esim tolppia/ilmatikkuja ylätukivarteen? Vai ollaanko oikeesti tekemässä risusta kotikutusta porttaali versiota? lopputulos on mun silmissä jäykkäakseli jonka putkien sisällä on nivelletyt vetarit ja murikka saatiin pysymään ylhäällä tjsp..
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Täähän on hyvä idea, tuon kans taitaa leimaamisessa olla ongelmaa?
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Gen2 pajeron takalukon modaus hiluun. onko mahdollista? | velmeri83 | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 31.01.2011 07:21 |
sumuvaloista modaus työvaloksi | kaistapää | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.11.2009 21:59 |
SD33 pumpun modaus turbolle | SS-Patrol | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 21:46 |
iskarien kiinnikkeiden modaus? | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2006 17:04 |