Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi
d44 aika simppeli laittaa rangeen ja kestää varmasti enemmän kun laatuskan voimansiirto  Joskus tulee rooveria himoittua ton alustan takia vaikka nelilinkkiautolla ajaakin.. ja noi akselit ei tosiaan maksa paljoa kun niissä ei oo tojotalisää
|
suskan (varsinkin 413/samurai) aleksit kestää takuulla paremmin kuin range rovereiden vastaavat. Suikka kestää kemppinäkin aika paljon. Eikä tarvii vaihtaa alekseja. Suikkaan saa lock-rightin pariin hunttiin.
Mitäs sellanen range joka on leimassa maksaa? Ja mitäs noi d44:set nykyään maksaa? Entäs shit-right tms. lukko d44:seen?
Takuulla on kustannus tehokkaampi budjetti raaseri tollanen suikka ja jopa nivakin.

Cherokeessa huonoa on d30 sarjan akselit, mutta orkkiksessa 31" viellä kestää, ehkä jopa lukkoakin. Ja ei ne niin halpoja ole vakuutukset niin jeeppeihin kuin rangeihinkaan.
nimim. "voi vittu voiko toi puikko tasasella asfaltilla poiketa rangesta!"
-sami-