![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
No mun suosituksia olis aluks.
pätkä pajero +2.5td koneella oleva kestää aika kovaa rääkkiä toi voimansiirto(35" boggeri) +osia löytyyy joka paikasta ja ei maksa paljoa. +koneeseen saa ihan kohtuudella vetoja. +kevyt ja ketteä. +pohja helppo panssaroida hyvin. -vaikea korotttaa(tosin ei tarvi ihmeitä tehdä että 35"alle mahtuu) -uudemmasta alustan osilla saa enenmän joustoja etu päähän ja taakse orgis lukko akselin. -napalukot paskoja(hitsaa kiinteät navat) -rungon ja korit usein pehmeitä. -81-89 toyota hilux. +perus iki liikkuja vapari dieselillä. +osia saa ja on halpoja. +kaikkea mahdollista viri palikkaa saa rahalla. +35"mahtuu alle hyvin pienellä työllä. +kevyt aihio valmiiksi. +välitykset suht tiheät vakiona. +menee pelkällä kemppi lukollakin vakiona hyvin -korit ja lavat ja rungot monesti pehmeitä. -pitkä. -monessa ei ohjaus tehostinta vakiona ja orgis ohjaus aika heikko. -vanhempien 4.88 perät aika katoava luonnon vara. -vakio alusta aika kova ja jäykkä. -81-89 patrollit +tekniikka kestää vaparina maailman loppuun asti. +välitykset vakiona suht tiheät(riippuen autosta) +osia saa joka paikasta. +turbottamalla saa voimaa riittävästi. +mekaaninen vinssi on vaivan älyttömän nopea ja vahva. +soan teolla mahtuu 37"alle hyvin. -mätiä usein. -iso ja painava.(pätkä malli hieman ketterämpi) -cromo vetarit kalliita. -vakio alusta matala ja kankea. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|