![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kyllä sä tolla tehostajalla & pumpulla pärjäät, ainoastaan kaikista pahimmissa paikoissa vähän ruuti loppuu kesken.. Jos kuitenkin päätät vaihtaa, niin taisi olla vuosimallin '98 tai '99 Dodge Durangon V8- versiosta (non snow-plow varustelulla) mistä menee jytkympi tehostin tilalle. Tai sitten vain laitat hydro- assistin tuonne auttamaan jos tarvetta ilmenee? Suosittelen sitä simpukan ja etuaisan väliin tulevan-, sekä aisan ulkopuolelle tulevan vahvikkeen tekoa suhteellisen pikaisesti, ton kokoisilla renkailla kun saa auto muutamat vastaavat tällit kuin videon ojanylityksssä niin saatkin jo alkaa harjoittelemaan eturungon hitsausta Yksi mikä estää korin murtumista olisi laittaa panhardin kiinnikkeestä tukitanko öljypohjan ali, ja kiinni toiselle puolelle samaan kohtaan. Siellä pitäisi olla reiätkin valmiina. Tuollainen tukitanko estää tehokkaasti etuaisan kiertymistä & kiinnikkeen löystymistä, kun panhardin kautta tulee isoja tällejä korin puoleisen kiinnikkeen kohdalle.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 15.11.2011 00:06 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
, vaan tulee "vain" ratissa tuntuva kohtuu suuri välys... ![]() Kuvittelin että simpukan kiinnikkeen kun vahvistaa, niin pitäs riittää. Mutta tämä lumipalloefekti kai siitä seuraa, kun lähtee varustelemaan. Sen verta paljon kävi lokakuun alussa jurppimaan 31:n uppoaminen suohon, että pakko oli noi 33:t hankkia. Mitäs läksin...
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sanotaanko että puolittainen hydrauliohjaus. Eli hydraulisylinteri auttamaan tavallista tehostettua ohjausta. Tuon huono puoli kyllä on se että vaikuttaa ajettavuuteen kadulla
![]() Lainaus:
Lainaus:
Mulla ainakin meni 3.5" korotuksella ja 31" kumeilla alkuperäinen panhardin kiinnike väljäksi, samoin pallo hajosi. Ei tarvinnut miettiä laittoiko alkuperäisen tilalle vai ei ![]() Joku tämäntyyppinen ratkaisu (tosin mieluummin suoralla panhardilla ilman mutkia jos vain mahtuu) panhardiksi + kiinnikkeeksi, ja tuohon kun ajattelet sitten yllä olevan kuvan tyyppisen poikkituen tohon koriaisojen väliin panhardin yläpuolelle. http://www.tntcustoms.com/trackbarsystemmjxjzj.aspx Lainaus:
Kyllä tuollakin vahvistuksella pitkälle pärjää, eikä esimerkiksi itsellä ollut tuota poikkitukea panhardin kohdalla vaikka isommillakin renkailla ajoi. Mutta ei se ole paha lisävakuutus tuon kohdan kestosta, siinä on pienellä alueella tavaraa kiinni 1,5mm:n pellissä mistä aiheutuu helvetinmoista vääntöä aisaan mikä on suunniteltu korottamattomalle Jeepille jossa on 29" renkaat Muutamiakin kuvia nähnyt missä 33"-35" renkailla varustettu XJ on ajautunut itsetuho- moodiin ja runko revennyt tuolta alueelta. Ei ole edes mitenkään harvinaista. Taisi itselläkin olla jotain murtuman alkua sillä suunnalla jos en väärin muista..edit: Tän jos esim. jaksat lukaista läpi niin selvinnee paljon asiasta http://www.jeepforum.com/forum/f11/h...2-0-a-1090869/
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 15.11.2011 22:30 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jäikö sulla joku juttu kesken...?
Katsoin linkkien valokuvat, niistä voi päätellä paljon. Ehkä kannattaa lähteä liikkeelle rungon vahvistuksista, kun ne on "halpoja" tehdä. Tekee sitten linkit(panhard, ohjausvarret) kun ne alkaa jo maksaa. Varsinkin kun päinvastaisessa järjestyksessä särkyy "väärästä" paikasta. Ohut ohjausvarsi on halpa sulake, jos sattuu vahinko, kunhan runko säilyy ehjänä.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Melkoisia rakennus-sarjoja nämä XJ:t tuntuvat olevan... Yksi pieni muutos poikii ison läjän muita muutoksia, kunnon lumivyöry-efekti
![]() Taidan pitää omani tuollaisena "city-maasturina" ja tyytyä vaan cruisailemaan hiekkateitä pitkin niin saattaa pysyä pidempään ehjänä. Tosin näytää nytkin valahtaneen peräöljyt apparin puoleiseen jarrurumpuun ja siitä renkaalle tuolla Hausjärven keikalla, eli pajailtoja tiedossa tämänkin auton suhteen... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Väsyneenä ei pitäisi leikata & liimata tekstiä?
jotain siinä jäi kesken, mut ei muista enää mitä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 10.06.2009 23:18 |
| Myydään jeep cherokee | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 21:41 |
| Jeep Cherokee 4.0?? | mattijun | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 16:33 |
| Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |