![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
MÄ LUOVUTAN EI JAKSA ENÄÄN
![]() Kattelin just missä ens vuoden kisat on niin niistä ite olis voinut just lähtee Euraan, Ristiina ja suurella harkinnalla ehkä Juuka. Täytyy tyytyy noihin crossi ja 10-12H ajoihin jos on kohtuu matkan päässä ![]() Jos lähtis CUP modiin 33":lla kiusaa Offijounia ja painepesuria, menis viemään niiden pisteet Eurasta ja Ristiinasta ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Juurikin näin!! CUPista löytyy varmasti luokka jokaiselle joka haluaa ajaa/ kilpailla vaikka 33" modiin!
|
|||
|
|||
![]()
Mistä löytyy tämä tieto...?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Jatkakaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Luin kuin luinkin tämän ketjun lävitse...
Alkuperäiseen kysymykseen ajattelin seuraavanlaista vastausta: Millaisilla ns. tavallista ihmistä tavoittelevilla mainoksilla ja tempauksilla näitä jo olemassa olevia kisoja on pyritty mainostamaan? Onko näistä kisoista tehty ensimmäistäkään koostetta, vaikkapa urheilueinariin, kymppiuutisten loppukevennykseen tai mihinkään muuhunkaan TV-lähetykseen/-julkaisuun? Luulen, ettei ole. Aikoinaan, kun Lapland Trophyä kisattiin, tuli melko moni, valitettavasti vasta kisan jälkeen kyselemään, että mikä Trophy ja mitä siellä tehtiin... Eli vaikka se näkyvyys ja tunnettuus meillä lajiin vihkiytyneillä on hyvinkin sisäistettynä, niin tavallinen suuri yleisö ei tiedä lainkaan mistä tässä on kysymys.. Oikeastaan ainoa, mitä tästä lajista osa kansalaisista tietää on nuo helevetin korkeat ja yleensä aivan yltiöpaskaiset autot työpaikkojen, rivareiden, kerrostalojen tai Raxin parkkipaikoilla.. Se, miksi nuo autot on paskottuneita, ei mahda selvitä sille tavalliselle kaduntallaajalle, jolla itselläänkin kenties on maasturi taloyhtiön parkkiruudussa. Minun ajatukseni on, että viimeinkin koitettaisiin saada tämä laji, esimerkkinä nyt suunnistustouhu poljettua niin julkiseksi lajiksi, että kenellekään sporttivarttia tuijottavalle isukille tai äitylille tai kelle vaan, ei jää epäselväksi, mistä tässä touhussa oikeasti on kysymys.. Siihen kun soppelisti supliikki kisajärjestäjä muistaa kehua, kuinka helevetin monipuolisesta touhusta on kyse ja kuinka helposti tähän hommaan pääsee mukaan, voisimme kokea pienoisen yllätyksen... Tai sitten porukka vaihtais kanavaa. Mene ja tiedä. Mutta minä en lähtisi keräilemään mitään uusia luokkia, vaan yrittäisin saada tämän touhun viimeinkin julkiseksi ja sensortin lajiksi, että se kiinnostaisi TVtäkin. Niin ja edittinä: Mikäli tarkoituksena on saada vain Offipalstan porukoita heräteltyä näihin kisoihin mukaan, eikä sinne tavallista ihmistä edes haluta, niin ei muuta ku banniuhka niille, jotka eivät koskaan ole kisoissa ajaneet tai apparoineet.. Minä olen yhden kisan ajanut ja kivaa oli.. Menestystäkin saatiin ja kaikki meni silleen hyvin. Ja miksikö lopetin siihen? No, kun huipulle oli hyvä lopettaa ja kun tuo kilpailuvietti loistaa melko perinpohjaisesti poissaolollaan, niin siksi totetsin, että safarointi on mukavampaa.. Kisoja on sittemmin tullut katseltua ja joskus jopa kuvattua ja jopa talkoiltuakin, eli sillälailla kilpailutoiminta kiinnostaa. No tuo bannijuttu oli vitsi, jos ei joku ymmärtänyt... ![]() Viimeksi muokannut Nalle : 29.10.2011 20:10 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suunnistuskisojen rastien jako sähköisenä, vai ei? | JERKKU | Tapahtumat | 18 | 07.08.2007 19:13 |
Toyotan pelastus/ Pylpyrä on hieno laite! | Höpö | Chit-Chat | 4 | 26.01.2007 00:09 |
Suunnistuskisojen sääntö äänestys! | hector | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 20.12.2005 14:32 |
Suunnistuskisojen järjestelyt? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 25.01.2005 15:41 |