![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja kun valtaosa harrastaa kasari kalustoa niin dieselin ilmamäärämittari tule kyllä ekana mieleen... ...Itse asiassa kuulin(luin) tuosta keksinnöstä nyt toista kertaa. Mutta sama juttu bensaruiskujen kanssa eli jos toimii jotenkin oudosti niin tuon ilmamäärä(massa?) mittarin kun putsaa niin auttaa johonkin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nuo muut mainitut vikakohteet ovat huollon yhteydessä eliminoitavissa mutta miten tuo jään joutuminen turbon siipiin, voiko sitä mitenkään ennalta ehkäistä rakenteellisin muutoksin tai käyttäjän toimin, esim. käyttämällä aina moottorinlämmitintä. Missä vaiheessa jää joutuu siipiin, koneen ollessa vielä kylmä vaiko pidemmän ajon jälkeen?
Ilmeisesti tuo verkon asennus voi kannattaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
OK, en mä melkein ikinä harrasta pitkää tyhjäkäyttöä varsinkaan kylmällä koneella. Eihän tuo sitäpaitsi edes lämpiä tyhjäkäynnillä kun ei tahdo lämmitä ajamallakaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hengetön Patrol GR 2.8 turbo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.01.2007 15:53 |