![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ahdonalaisen karasta on nyt se muoviholkki nyt pois? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se on otettu pois.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hyppäytä sitä kaasuvipua poorilla isommalle jos muu ei auta, tyhjäkäynti voi kyllä olla sitten liki 2000 rpm
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
muuten voiskin mutta ku automaatti. Nykäsee niin pirusti laittaa vaihde päälle. Mutta hämää vaan ku muilla kyllä kuulemma lukeman perusteella tupruttaa ja samat jutut tehty mulle.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
täytyy kokeilla muokkaa tota karaa vielä jyrkemmäks, eikös tossa pajeron pumpussa riitä kuitenkin potentiaalia? olikohan 10mm nestepää vai ihanko väärin muistan...
edit. luin jostain että noissa vw 1,6 ja 1,9 koneissa olisivat jättänyt karan kokonaan pois ja sillon savua riittää. sillä ainakin saisi kokeiltua että kaikki pelaa jos savua tulee. no en tiiä viittiikö semmosia. lähdenpä karan muokkaus hommiin Viimeksi muokannut pajerotdic : 30.04.2011 09:14 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onhan se karan "syvin" kohta eteenpäin? Savua pitäs kyllä riittä jo kun kääntää yhden kierroksen syöttöruuvia ja ahtojakin pitäisi olla paremmin. Kulkeeko se vehje ja miten paljo siinä on kulutus nyt?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tyhjäkäynnin säätö hj | SLehto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.01.2008 07:06 |
Hj 60 ahtopaineen mittaus | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 20:24 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 | |
Ahtopaineen nosto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.05.2005 21:39 | |
Pajeron (2.5TD) -90 ahtopaineen säädin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.03.2004 09:35 |