Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 25.03.2011, 22:34
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Käytäntöä..


Kaikki edellämainittu on juuri sitä materiaalia jota käytiin läpi niillä tunneilla ku meikä lintsasi koulusta. Mut pari ruuvaritason "nyrkki"säätöä:kuumalla kelillä säädetään laihemmalle ku kylmällä. Viileänä kesäiltana varsinki sateen jälkeen rikkaammalle,ja tää ei oo mikään Tauno Palo/ Ansa ja juhannuskoivut heiluu juttu. Eli se kosteus ja viileys vaatii lisää pensaa = lisää löylyä. Tämä pätee varsinkin tiukka viritteisissä kakstahtisissa. Esim. 125cc crossi pyörissä on yleisesti yli40hv. Mäntä moottorisissa lentskareissa turbo ei ole niinkään tehon takia vaan siksi että päästään korkeammalle,yläilmoissa kun on vähempi ilmanpainettta joten sitä pitää ihan tyrkyttää moottorille ettei tukehdu.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselmoottorin ilmamäärä? Mappe Tekniikka & Jutustelu 15 03.03.2010 22:02
Moottorin osia? RIPAX Tekniikka & Jutustelu 2 06.12.2009 21:34
Fj:n 3,9 ja hj-60:n moottorin paino? Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2009 20:52
Lj moottorin laakerit Micco Tekniikka & Jutustelu 1 01.04.2008 07:37
O:LJ:n moottorin lohko Pasi66 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 14.06.2006 15:42


Sivu luotu: 22:39 (GMT +2).