|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Variable Valve Timing, eli ei vaikuta imusarjaan millään tavalla vaan  muuttaa nokka-akseleiden ajoitusta moottorin ohjauksen mukaan. Toimii  moottorin öljynpaineella hydraulisesti (ja kaikilla lähes sama lyhenne  muuten...) Siis patopaine, sellanen moottorikin löytyy SR-71 Blackbird:stä, mut se meneekin korkeella ja KOVAA!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_SR-71_Blackbird Ei oo, ajaa tarpeeks kovaa ja rakentaa sen painekammion... Eli Ram Air - intake joka muuten on rakennettu aikoinaan mm. Hemi Cudaan!!! Ja olisha se komeeta ku muut hiippailee suolla, niin itte vetäis 200lasissa ja plaanissa     
				__________________ --------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Dieselmoottorin ilmamäärä? | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.03.2010 22:02 | 
| Moottorin osia? | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.12.2009 21:34 | 
| Fj:n 3,9 ja hj-60:n moottorin paino? | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2009 20:52 | 
| Lj moottorin laakerit | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.04.2008 07:37 | 
| O:LJ:n moottorin lohko | Pasi66 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.06.2006 15:42 |