Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.05.2010, 22:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Question

Kyllä vakio LN170:sellä tuon 120 km/h pääsee, en ole päässyt kokeilemaan miten 33" set vaikuttaa menohaluun kun itsellä isoimmat nakit on 235/85/16 eli jotain 32":set.

Kun muistelen miten -87 Hiace kulki ilman turboa, sillä pääsi suurin piirtein yhtä lujaa kuin tällä. Toisaalta vanhemmalle Hiacen kanssa samanlaisella 2,2 koneella ilman turboa tuntui pääsevän jopa lujempaa kun kone oli kiinni -70 farmari Crownissa ja siinä oli 5 vaihteinen loota. Ehkä ilmanvastus oli pienempi.

Tämän 90 heppasen koneen paras puoli vanhempiin verrattuna tuntuu olevan, että siinä on enemmän keskikierrosvääntöä, mutta tuota samaa olen ihmetellyt miksi vedot loppuu jos on kierroksia vähänkin enemmän?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 2lt2 kansi white brothers O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.03.2011 21:28
2LT2 koneen perään parempi kytkin? Repro Tekniikka & Jutustelu 48 25.12.2008 23:24
Mazdan WL-T -koneen piristys gikseri Tekniikka & Jutustelu 22 14.12.2008 19:46
Vähäpäästösen hilun piristys Tekniikka & Jutustelu 3 19.10.2007 23:59
M: Piristys paketti hiluxiin juudas O/M/V Muut 0 17.10.2005 07:03


Sivu luotu: 22:26 (GMT +2).