Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 05.05.2010, 09:45
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Ja olikohan ennen -93 käyttöönotetuissa autoissa riittää käytönaikainen päästömittaus eli savut konttorilla.
Coolerin lisäyksen ja turbon vaihdon jälkeen kannattaa käyttää penkissa, helpottaa muutoskatsastusta.

Syötön lisäys lisää ruiskutusaikaa jonka takia ennakkoa pitää lisätä että kaikki kerkeää ajoissa sylinteriin, liian pitkä ruiskutusaika pienellä nestepäällä nostaa lämpöjä joka ei ole hyvästä, liiallinen syöttö myöskin liuottaa sylinterin seinämiltä voiteluaineet pois ja tekee sylinteristä näin ollen väljän voitelun puutteen vuoksi, aivan kuten bensamoottoreissakin liian paksu seos.
P.S kohta vois olla myytävänä 2LT2 viripumppu
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 2lt2 kansi white brothers O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.03.2011 21:28
2LT2 koneen perään parempi kytkin? Repro Tekniikka & Jutustelu 48 25.12.2008 23:24
Mazdan WL-T -koneen piristys gikseri Tekniikka & Jutustelu 22 14.12.2008 19:46
Vähäpäästösen hilun piristys Tekniikka & Jutustelu 3 19.10.2007 23:59
M: Piristys paketti hiluxiin juudas O/M/V Muut 0 17.10.2005 07:03


Sivu luotu: 17:04 (GMT +2).