Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.04.2010, 21:00
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.445
Perusasetus

ei nyt ollut kysymys racelindasta missä kaaret kyllä menee alas asti vaan kuvan mukaisesta rakenteesta. tietysti liitos kohta vahvistettu kulmavahvikkeilla


miten tämmöinen tulkitaan. foffi peleissä tämmösiä on kun se helpottaa huomattavasti kaarien korjausta kun ei tarvii tuhota koko runkoa jos vaihtaa etu tai pää kaaren.

kun ton kylkilinjan alapuolella on näis putkirunko vehkeissä tukiputkia yhdistetty vallan pirusti etu ja pääkaareen.
esim: lindassa on etukaareen kylkilinjasta alas päin yhdistetty 14 putkenpäätä ja pääkaareen 10 putken päätä


mutta kelpaako tämmönen näihin trial touhuihin........
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala Saija Tapahtumat 188 09.03.2015 12:54
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås tare Tapahtumat 101 04.10.2010 22:18
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
Trial kaarien uudet säännöt??? Jare Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2009 20:53
Eurotrial säännöt? Tarzan Tekniikka & Jutustelu 41 30.01.2009 18:07


Sivu luotu: 06:46 (GMT +2).