![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
ei nyt ollut kysymys racelindasta missä kaaret kyllä menee alas asti vaan kuvan mukaisesta rakenteesta. tietysti liitos kohta vahvistettu kulmavahvikkeilla
miten tämmöinen tulkitaan. foffi peleissä tämmösiä on kun se helpottaa huomattavasti kaarien korjausta kun ei tarvii tuhota koko runkoa jos vaihtaa etu tai pää kaaren. kun ton kylkilinjan alapuolella on näis putkirunko vehkeissä tukiputkia yhdistetty vallan pirusti etu ja pääkaareen. esim: lindassa on etukaareen kylkilinjasta alas päin yhdistetty 14 putkenpäätä ja pääkaareen 10 putken päätä mutta kelpaako tämmönen näihin trial touhuihin........ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala | Saija | Tapahtumat | 188 | 09.03.2015 12:54 |
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås | tare | Tapahtumat | 101 | 04.10.2010 22:18 |
kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |
Trial kaarien uudet säännöt??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.10.2009 20:53 |
Eurotrial säännöt? | Tarzan | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 30.01.2009 18:07 |