Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep
Mun ex wrankun kisapaino oli 1680kg, ei se sitä kato että kaikki wrankut painais 2200kg jos yhden wrankun kisapaino on yli 2000kg.
Ja näkyis rekisteriotteen mukaan painavan toi ex wrankku 1460kg
Toi ei tosiaa mee kans mun jakeluu että muualla kelpaa mutta ei täällä pienen pienessä suomessa 
|
Se yksi Wrankkuhan tämän kaiken kitinän on alkuunpannut eikä se sinunkaan kikottimesi paino noin alhainen ole muuta kuin paperilla
Näitä valituksia lukiessa näyttää siltä että erityisesti Wrankkujen omistajilla on vaikeuksia sopeutua siihen että on säännöt joita pitää noudattaa. Autourheilussa on aina ollut tietyt säännöt joita kaikkien on pitänyt noudattaa. Tämä kaariasia on niistä yksi. Ja jos joku on sitä mieltä että näiltä palstoilta lytyy parempaa ammattitaitoa niin eikun pikaisesti yhteyttä FIA:an että korjaavat huonot kaarisäännöt ja lisäävät Wrankun kaaret kisakäyttöön sopivina.
Kannataisko nyt vain paneutua rakentamaan sääntöjenmukaiset kaaret tai jollei se huvita niin mennä tuonne Viron puolelle kisailemaan jos kerran siellä alkuperäiskaaret hyväksytään.
Ja varmuudenvuoksi huomautus että säännöissä maininta tehdaskaarien muutoskiellosta tarkoittaa kaaripajojen tiettyihin automalliin/-merkkiin luokiteltuja kisakaaria!!