Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2010, 21:33
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
samasta koneesta ja tehtaan jäljiltä!!!
Kyllä on uskomaton juttu jos tuo pitää paikkansa, ajattelis että ei koko tehtaalta löydy saman moottorityypin kiertokangista noin suuria heittoja.
Patrollissa oli koko sarja 2 gramman sisällä, siis aivan kilpakone tasoa, ja kampiakseli täysin tasapainossa kun käytin painotuksessa, sitäkin oli vaikea uskoa kun miettii kuinka vanha ja raskastekoinen moottori on kyseessä.
Mutta eipä paten koneesta loppua tuukkaan jos muistaa vaihtaa öljyt ja ilmansuodattimen ajallaan

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rullakidan leveys suhteessa vinssin "rumpuun" veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 3 28.02.2010 16:16
Patrol sd33 mäntien irroitus ? bluevan Tekniikka & Jutustelu 7 13.04.2009 14:50
O: chevy 350 moottorin korvat lohkoon tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 05.04.2007 13:20
14,5 R 20 korkeus..? Pete Tekniikka & Jutustelu 1 15.05.2006 06:21
Mäntien öljysuihkut BJ:n koneeseen? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 3 28.10.2005 09:23


Sivu luotu: 23:48 (GMT +2).