![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
sit kun mittailet niin mittaappa männän korko männäntapin suuntaisesti molemmillta puolilta niin näät paljonko tappi on vinossa kiertokangessa. kaverin 12h-t koneessa joutui jonkun verran kankia oikomaan. korkoeroa oli huomattavasti männän eri reunoilla....
ja sit kun purat niin puntaroi paljonko on kiertokangissa painoeroa, saattaa tulla yllätyksiä vastaan....mainitussa 12h-t koneessa painavimman ja köykäisimmän kiertokangen painoero oli 70 grammaa!!!!!! piti aika monessa puntarissa käyttää ennenkuin uskoi että heitto voi olla noin mieletön. painoerot kun tasoitteli niin nyt kyllä kone käy tasaisesti. ja samalla kun purat niin kannattaa mitata että lohko on suora, helppo tässä vaiheessa plaanata pikku siivu pois ja sit ottaa männistä oikee määrä evästä pois kun että taas kasaat ja ihmettelet heittokellon kanssa.... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rullakidan leveys suhteessa vinssin "rumpuun" | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.02.2010 16:16 |
Patrol sd33 mäntien irroitus ? | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.04.2009 14:50 |
O: chevy 350 moottorin korvat lohkoon | tare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.04.2007 13:20 |
14,5 R 20 korkeus..? | Pete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.05.2006 06:21 |
Mäntien öljysuihkut BJ:n koneeseen? | Eskimo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.10.2005 09:23 |