Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 08.03.2010, 10:19
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.710
Perusasetus

sit kun mittailet niin mittaappa männän korko männäntapin suuntaisesti molemmillta puolilta niin näät paljonko tappi on vinossa kiertokangessa. kaverin 12h-t koneessa joutui jonkun verran kankia oikomaan. korkoeroa oli huomattavasti männän eri reunoilla....

ja sit kun purat niin puntaroi paljonko on kiertokangissa painoeroa, saattaa tulla yllätyksiä vastaan....mainitussa 12h-t koneessa painavimman ja köykäisimmän kiertokangen painoero oli 70 grammaa!!!!!! piti aika monessa puntarissa käyttää ennenkuin uskoi että heitto voi olla noin mieletön. painoerot kun tasoitteli niin nyt kyllä kone käy tasaisesti.
ja samalla kun purat niin kannattaa mitata että lohko on suora, helppo tässä vaiheessa plaanata pikku siivu pois ja sit ottaa männistä oikee määrä evästä pois kun että taas kasaat ja ihmettelet heittokellon kanssa....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rullakidan leveys suhteessa vinssin "rumpuun" veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 3 28.02.2010 16:16
Patrol sd33 mäntien irroitus ? bluevan Tekniikka & Jutustelu 7 13.04.2009 14:50
O: chevy 350 moottorin korvat lohkoon tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 05.04.2007 13:20
14,5 R 20 korkeus..? Pete Tekniikka & Jutustelu 1 15.05.2006 06:21
Mäntien öljysuihkut BJ:n koneeseen? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 3 28.10.2005 09:23


Sivu luotu: 18:25 (GMT +2).