![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() "N1G / Pakettiauto" eli virallinen luokka N1G ja ymmärtämöttömille selvitetty vielä että tarkoittaa pakettiautoa. Luokka & ryhmä valitaan valikosta, eikä kirjoitella omasta päästä miltä tuntuu. Pakettiauto vaatii 80-lätkän jos omamassa yli 1800/1875kg tai on vanha kuin taivas. Poikkeuksena ei tarvi, jos on absit ja kuskin turvatyyny. Ja huoltoauto painaa aina vähintään 1800/1875kg, jos otteessa pienempi paino niin on väärin. M1-luokan huoltoautokin on olemassa, sellaista ei vaan saa omistaa yksityishenkilö. Pitää olla esim sähköyhtiöllä.
__________________
Harbor Cruisers |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia vastauksista! Ja pahoittelut kun piti väänrää rautalangasta
![]() Otteessa ei ole merkintää nopeusrajoituksesta eikä inssi sitä vaatinut. Voiko poliisi vedota siihen, että minun olisi itse pitänyt selvittää tuollainen nopeusrajoitusasia? Taidan jättää lätkän kiinnittämättä ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jep, ratsiassa tuo lätkä on niitä "se pittee tiettee!" -juttuja. Kaverillakin oli vani vasta maalattu uusiksi, eikä vielä ollu uutta lätkää takaluukussa, niin emäntänsä pysäyttivät kauppareissulla ja kirjottivat sakot, vaikka emäntä oli kuinka huuli pyöreenä :P
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Äläpäs vääristele asioita.Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Heh, jos en väärin muista niin tuo jota pojittelit on katsastusinssi..... Mutta poikkeus vahvistanee säännön, minäkin _luulen_ tietäväni sellaisen yksityishenkilön jolla on M1G huoltoauto jossa on pehmeet penkit takana ja pieni kv vero ja ihan on yksityisellä rekisterissä ja ajossa. Ja on palstalainen jolla tuo on ja olen sen livenä nähnyt. Tähänkin sopii viisaus, se kellä onni on, se onnen kätkeköön..... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu, en menis huutelemaan, jos itellä olis joku konsti leimata diisseliautoja pehmeillä penkeillä pienelle verolle... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eihän sen pitäisi olla mikään salaisuus, jos kaikki on mennyt pykälien mukaan jne.
Onneksi offipalstalla on ahkerat moderaattorit eikä anonyymit huutele, kannattaa vastailla epätietoisten kysymyksiin.
__________________
Harbor Cruisers |
#8
|
|||
|
|||
![]() Laki/tulkinta!!
Sit vielä semmonen seikka et joskus kats.inssikin tulkitsee lakia väärin,eli kuten tossa kai jo vihjaistiin ni katsurit joskus antavat laittomia merkintöjä otteeseen. Sillon ei voi vaatia kaikkia katsureita tekemään samoin. Toki voi ottaa lakikirjan kauniiseen käteen ja lukea sieltä. Eli IHAN kaikki on mahdollista ja on TÄYSIN eri asia mikä on laillista.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Onhan niitä 3+3 pakujakin maastureissa, tiedän monia, ei vain enää saa tehtyä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runner huoltoautoksi? | vilmur | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 15.12.2014 23:07 |
TuontiPajero huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2007 19:57 | |
Hdj-80 huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.12.2006 11:52 | |
Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
Tuontiauton rekisteröinnistä | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.05.2005 20:42 |